Τα αυτοκίνητα της Honda που γνωρίζουμε εδώ και χρόνια στην Ελλάδα και στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι κυρίως τα Jazz, Civic, HR-V και CR-V. Όμως η ιαπωνική φίρμα έχει μια ευρύτατη γκάμα ειδικά στην Ιαπωνία, από αυτοκίνητα πολυτελείας, MPV και μίνι, όπως είναι και αυτά της σειράς N.
Πρόκειται για το N-One και τα πιο ψηλά και τετραγωνισμένα MPV και Van, όπως είναι τα N-Box, N-WGN και N-Van. Βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, έχουν τον ίδιο κινητήρα και εφοδιάζονται με κίνηση στους δύο ή σε όλους τους τροχούς. Παράλληλα διαθέτουν ακριβώς το ίδιο μήκος (3.395 χλστ.), πλάτος (1.475 χλστ.) και μεταξόνιο (2.520 χλστ.), όμως το εικονιζόμενο N-One είναι το πιο κοντό, με ύψος 1.545-1.570 χλστ., ανάλογα την έκδοση.
Το πολύ δημοφιλές στην Ιαπωνία Honda Ν-One παρουσιάστηκε στη δεύτερη γενιά του το Νοέμβριο του 2020 και όπως ο κάτοχός του που λανσαρίστηκε το 2012, ξεχωρίζει αμέσως για το χαριτωμένο του «μουτράκι» με τα στρογγυλά φανάρια. Όπως σε όλα τα kei cars, έτσι και σε αυτό, οι χώροι της καμπίνας είναι εντυπωσιακοί, παρά τα μόλις 3,4 μ. Οι σχεδιαστές εκμεταλλεύονται κάθε εκατοστό, τους ακροβολισμένους τροχούς και το μακρύ μεταξόνιο. Επίσης, υπάρχουν πάρα πολλοί αποθηκευτικοί χώροι για όλους τους φιλοξενούμενους και τα γνωστά πίσω magic seats, ενώ ο λιτός σχεδιασμός ευνοεί την εργονομία και ευκολία στους χειρισμούς.
Το λιλιπούτειο Honda N-One πωλείται στην Ιαπωνία σε τρεις εκδόσεις, την αρχική Original, την πιο πολυτελή Premium και την σπορ RS. Οι τιμές ξεκινούν από 1.499.400 γεν για το 2WD και από 1.732.500 γεν το 4WD (σημερινή ισοτιμία 11.452 και 13.232 ευρώ αντίστοιχα). Πληροφοριακά, το μέσο ετήσιο εισόδημα στην Ιαπωνία είναι λίγο πιο πάνω από 6 εκατομμύρια γεν.
Την κίνηση του N-One αναλαμβάνει το 3κύλινδρο μοτέρ των 658 κ.εκ. Στην ατμοσφαιρική του έκδοση αποδίδει 58 ίππους στις 7.300 σ.α.λ. και 65 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Το turbo φτάνει τους 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 104 Nm ροπής στις 2.600 σ.α.λ. Σε κάθε περίπτωση η μετάδοση γίνεται μέσω ενός CVT κιβωτίου ταχυτήτων.