Η Honda στην Ευρώπη ρίχνει όλο το βάρος της στον εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων της καταργώντας τους πετρελαιοκινητήρες, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι και σε άλλα μέρη του πλανήτη ισχύει το ίδιο. Τελευταίος πολύ καλός ντίζελ ήταν ο 1.600άρης i-DTEC των 120 ίππων, οποίος ταίριαζε εκπληκτικά στο Civic, όπως και ο πιο ισχυρός των 160 ίππων με τα διπλά turbo στο CR-V, όμως ανήκουν εδώ και καιρό στο παρελθόν.
Αρκετά μακριά από εδώ και συγκεκριμένα στην τεράστια και αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, η Honda λανσάρισε το ανανεωμένο μικρό σεντάν Amaze. Σχεδιαστικά και με βάση τα δικά μας αισθητικά πρότυπα σίγουρα δεν είναι «Amazing» (φοβερό, καταπληκτικό), αν και για την αγορά που απευθύνεται τα γούστα είναι τελείως διαφορετικά. Χαρακτηριστικά, η Honda το αναφέρει ως «πολυτελές οικογενειακό σεντάν». Το τριών όγκων αμάξωμά του έχει μήκος μόλις 3.995 χλστ. (4.044 χλστ. το νέο Honda Jazz), πλάτος 1.695 χλστ. ύψος 1.498 χλστ. και μεταξόνιο 2.470 χλστ.
Το ανανεωμένο Honda Amaze φέρει σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του (προφυλακτήρες, μάσκα και φανάρια LED). Στην καμπίνα υπάρχουν νέα διακοσμητικά στοιχεία, στο ταμπλό, κονσόλα και πόρτες σε σατινέ απόχρωση, όπως και νέες επενδύσεις. Παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις προσφέρει άνετους χώρους και πορτ μπαγκάζ 420 λίτρων.
Την κίνηση του Amaze αναλαμβάνουν δύο 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου, αμφότερα με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων η CVT. Ο 1.2 λτ. i-VTEC αποδίδει 90 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 110 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Ο 1.5 i-DTEC είναι πιο δυνατός και έχει ισχύ 100 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και ροπή 200 Nm στις 1.750 σ.α.λ. (80 PS και 160 Nm με το CVT).
Οι τιμές του Amaze 1.2 i-VTEC και του 1.5 i-DTEC ξεκινούν στην Ινδία από 632.000 και 866.600 ρουπία αντίστοιχα (σημερινή ισοτιμία 7.255 και 9.950 ευρώ). Πληροφοριακά, το προγενέστερο Jazz 1.2 λτ. 90 PS πωλείται ακόμα στην Ινδία, από 765.106 ρουπία (8.785 ευρώ).