Το νέο Honda Jazz e:HEV δέχεται το πρώτο του φρεσκάρισμα τρία χρόνια μετά την παρουσίασή του. Παράλληλα στην γκάμα του προστίθεται η νέα έκδοση Advanced Sport. Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, έγινε και αναβάθμιση στο υβριδικό σύστημα μετάδοσης, προσφέροντας περισσότερη ισχύ, χωρίς να επηρεάζεται η κατανάλωση ή οι εκπομπές CO2.
Οι εκδόσεις Elegance και Advance ξεχωρίζουν αμέσως εξωτερικά από την σαφώς πιο κομψή μάσκα και το πιο σκούρο ένθετο των προβολέων. Επιπλέον, ανασχεδιάστηκαν οι προφυλακτήρες, ενώ σε συνδυασμό με τα νέα χρώματα και τις ζάντες αλουμινίου, το Jazz απέκτησε πιο φρέσκια εμφάνιση. Αντίστοιχες «επεμβάσεις» έγιναν και στο Jazz Crosstar σε μάσκα, προφυλακτήρες κ.λπ. Στο εσωτερικό των Elegance, Advance και Crosstar υπάρχουν νέες επιλογές χρωμάτων, υλικών και φινιρίσματος.
Σχετικά με το νέο Jazz e:HEV Advanced Sport διαθέτει μια αποκλειστική απόχρωση Urban Grey, μαζί με μοναδικό φινίρισμα στον εμπρός προφυλακτήρα, δικτυωτή μάσκα, γυαλιστερούς μαύρους καθρέπτες και μοναδικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα καθίσματα με επενδύσεις από μαύρο συνθετικό σουέτ και γκρι συνθετικό δέρμα και οι κίτρινες ραφές στο τιμόνι, κεντρικό υποβραχιόνιο και πόρτες.
Το ανανεωμένο Jazz e:HEV διατηρεί το Full Hybrid σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν οικονομικό βενζινοκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τρεις τρόπους οδήγησης. Ο ηλεκτροκινητήρας «δυνάμωσε» κατά 14 ίππους, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 122 ίππους και ο κινητήρας της γεννήτριας δέχτηκε επίσης αύξηση 11 ίππων, φτάνοντας τους 106 ίππους. Κερδισμένο κατά 9,5 ίππους είναι και το μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1.5 λτ., που πλέον παράγει 107 PS. Η ροπή παραμένει στα 131 Nm. Οι εκπομπές CO2 είναι από 102 γρ./χλμ., ή 106 γρ./χλμ. στο Advanced Sport. Αναθεωρημένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για περισσότερη ομαλότητα, ενώ στα Crosstar, Elegance και Advance έχει βελτιωθεί η απόκριση.
Το Advanced Sport η αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού είναι πιο έντονη και ο βενζινοκινητήρας φτάνει πιο ψηλά, έως τις 6.300 σ.α.λ. Πρόσθετα, το πιο σπορ Jazz φέρει και αλλαγές στις αναρτήσεις, όπως είναι η τοποθέτηση διαφορετικών ελατηρίων και αμορτισέρ με πιο σφιχτή ρύθμιση.