Το δεύτερης γενιάς μίνι μοντέλο της Brio παρουσίασε η Honda στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Ινδονησίας (GIIAS), το οποίο έχει αλλάξει σημαντικά σε σχέση με το προγενέστερο Brio. Καταρχήν μεγάλωσε αρκετά και ειδικά σε μήκος (3.815 χλστ.) και μεταξόνιο (2.405 χλστ.) και είναι μακρύτερο κατά 205 χλστ. και 60 χλστ. αντίστοιχα από το πρώτης γενιάς Brio.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το Honda Jazz 1.5 λτ. i-VTEC 130 PS
Εξωτερικά, η σχεδίασή του χωρίς να παρουσιάζει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι «ουδέτερη» και διακρίνεται από τη μεγάλη μάσκα που ενώνεται με τα φωτιστικά σώματα, τον ανάγλυφο προφυλακτήρα και τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά. To πίσω άκρο του θυμίζει αρκετά το αντίστοιχο του Ford Ka.
Αρκετά πιο ενδιαφέρουσα αισθητική παρουσιάζει το πιο σπορτίφ Brio RS με τη μαύρη μάσκα και το λογότυπο RS, τη μαύρη οροφή, την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής, τις ποδιές στα μαρσπιέ, το διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τις 15 ιντσών ζάντες αλουμινίου (αντί 14 ιντσών στις απλές εκδόσεις). Αντίστοιχα και στο μοντέρνο εσωτερικό υπάρχουν στο Brio RS πορτοκαλί διακοσμητικά σε διάφορα σημεία των επενδύσεων και στον πίνακα οργάνων. Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί ότι το ταμπλό του νέου Brio προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από του παλαιότερου ανανεωμένου Brio που λανσαρίστηκε το 2016.
Δείτε ακόμη: Mε αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων το Honda Civic 1.6 diesel
Την κίνηση του νέου Honda Brio αναλαμβάνει το ίδιο μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.2 λτ. VTEC με απόδοση 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 110 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ., το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή με αυτόματο CVT (για πρώτη φορά).