Μετά το Honda CR-V… Κίνας, «έσκασε μύτη» και το CR-V… Αμερικής με νέες εικόνες teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία, πριν από το επίσημο ντεμπούτο του το προσεχές καλοκαίρι και την έναρξη των πωλήσεών του το φθινόπωρο.
Το νέο CR-V έχει υποστεί αρκετή… μεταμόρφωση από το απερχόμενο μοντέλο, αν κρίνουμε και από αυτές τις «κομμένες» φωτογραφίες που κοινοποίησε η Honda. Το πρώτο teaser, λοιπόν, μας δίνει μια γεύση του μπροστινού μέρους, αποκαλύπτοντας ανανεωμένους προβολείς με φώτα ημέρας LED. Παρούσα είναι και μια πιο έντονη μάσκα, η οποία τουλάχιστον σε αυτή την υβριδική έκδοση, είναι μαύρη, ενώ οι κάτω εισαγωγές αέρα έχουν ασημί καλύμματα. Το σχήμα και οι καμπύλες της μπροστινής όψης είναι επίσης αρκετά διαφορετικά από το απερχόμενο μοντέλο.
Πηγαίνοντας στο πίσω μέρος του CR-V του 2023 βρίσκουμε τα όρθια φώτα σε σχήμα L, πιο εκλεπτυσμένα πλέον και με νέα LED. Άλλα στοιχεία του νέου CR-V που τραβούν τα βλέμματα, είναι οι ασημί απολήξεις της εξάτμισης και η πόρτα του χώρου αποσκευών.
Η Honda Αμερικής, βέβαια, δεν έχει δώσει πολλές λεπτομέρειες για το CR-V, εκτός από το να αναφέρει σε δελτίο τύπου ότι το αυτοκίνητο προσφέρει «αυξημένη ευελιξία» και «ένα πιο προηγμένο υβριδικό σύστημα για πιο σπορ οδηγική εμπειρία με περισσότερες δυνατότητες». Tα νέα teaser αφορούν, όπως είναι λογικό και βάσει πωλήσεων του μοντέλου, την υβριδική έκδοση, αλλά παραμένει ασαφές ακόμα ποιες αλλαγές έχει κάνει η Honda στο τρέχον υβριδικό σύστημα. Στις ΗΠΑ συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτρική μίζα-γεννήτρια και ηλεκτροκινητήρα. Διατίθεται στάνταρ με κίνηση σε όλους τους τροχούς, CVT κιβώτιο και αποδίδει 212 ίππους. Ένας συμβατικός βενζινοκινητήρας θεωρείται σίγουρο ότι θα διατεθεί, ενώ κάποιες φήμες το θέλουν και με ηλεκτρική έκδοση, που θα ενταχθεί στη γκάμα μετά την παρουσίαση του Prologue.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινεζικού CR-V, το νέο μοντέλο φτάνει τα 4.703 χλστ. σε μήκος (+103 χλστ. μακρύτερο από το σημερινό), με το μεταξόνιο στα 2.700 χλστ. (+38 χλστ.), ενώ πλάτος και ύψος μένουν πιο κοντά στα δεδομένα του υπάρχοντος μοντέλου (1.866 χλστ. και 1.690 χλστ. αντίστοιχα το καινούργιο, 1.855 χλστ. και 1.689 χλστ. το σημερινό). Το βάρος φτάνει τα 1.685 κιλά, αλλά το ευρωπαϊκό λογικά θα είναι βαρύτερο λόγω του υβριδικού συστήματος.