Η Honda διανύει πλέον την τέταρτη δεκαετία στην παραγωγή υβριδικών οχημάτων, γιορτάζοντας παράλληλα 25 χρόνια αδιάλειπτης εκπροσώπησης στην εξηλεκτρισμένη τεχνολογία. Από το 1999 δηλαδή, όταν έκανε την πρώτη του εμφάνιση το επαναστατικό Insight, το οποίο παράλληλα έγινε το πρώτο full hybrid υβριδικό μοντέλο που διατέθηκε στην Ευρώπη. Για όλα τα ανωτέρω, οι Ιάπωνες δημιούργησαν ένα μοναδικό και εορταστικό Civic e:HEV, στην πιο ασημί απόχρωση της αγοράς.
To χρώμα Silveriest Silver αποτελείται κατά 64% από πραγματικές νιφάδες ασημιού, σε συνδυασμό με ακρυλική βαφή. Η διαδικασία ντυσίματος του αμαξώματος διαρκεί 3 ολόκληρες μέρες, που περιλαμβάνουν ενδελεχή καθαρισμό των επιφανειών και την τοποθέτηση της βαφής, σε ειδικό δωμάτιο στο Μπόρνμουθ (όλο το αυτοκίνητο σχεδιασμένο στη Μεγάλη Βρετανία) με συγκεκριμένα ρυθμισμένη θερμοκρασία. Στρώματα επί στρωμάτων, ψεκασμένα από μπεκ υπερ-υψηλής ακρίβειας, συνθέτουν το τελικό φινίρισμα του χρώματος, μέχρι να τελειοποιηθεί το «ασημέστερο των ασημί». Μια απόχρωση που αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο, όταν έχει δίπλα να κάνει τρομερή αντίθεση το λαχανί του Insight MK1.
Στο τεχνικό σκέλος, δεν υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίηση από τα Civic e:HEV που βρίσκουμε στις αντιπροσωπείες της Honda. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζει δυο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 184 ίππων και 315 Nm ροπής, οι οποίοι δίνουν την κίνηση και ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με 143 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου eCVT, που μοιάζει σε λειτουργία σαν ένα πολύ γρήγορο αυτόματο διπλού συμπλέκτη και σε καμία περίπτωση μονής σχέσης e-CVT. Το αυτοκίνητο επιταχύνει γρήγορα (0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ.), ο κινητήρας ακούγεται από καθόλου έως ελάχιστα, ενώ η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,05 kWh παρέχει αρκετή ηλεκτρική κίνηση σε αστικούς κυρίως ρυθμούς. Η συνδυαστική κατανάλωση βρίσκεται χαμηλά και σε πραγματικές συνθήκες, στα μόλις 5,3 λίτρα/100 χλμ., ενώ στην πόλη μειώνεται και άλλο. Επίσης, με εκπομπές CO2 108 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.