To τετράθυρο Civic 11ης γενιάς έχει παρουσιαστεί από τον Απρίλιο, όμως η ραχοκοκαλιά των ευρωπαϊκών πωλήσεων -που είναι το χάτσμπακ- ακόμα «κρύβεται». Η Honda πια, μας δίνει τις πρώτες του εικόνες.
Όπως το σεντάν, έτσι και το πεντάθυρο Civic MK11 παρουσιάζεται πιο ώριμο σχεδιαστικά. Μπορεί το φως να είναι χαμηλό στα teaser των Ιαπώνων, ωστόσο το μακρύτερο και πιο στρογγυλεμένο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα, οι δυναμικές εισαγωγές του προφυλακτήρα, η έντονη γραμμή που διατρέχει τα πλαϊνά και η κεκλιμένη γραμμή της οροφής φαίνονται μια χαρά. Το ίδιο, εν μέρει, ισχύει για το πίσω μέρος, όπου η διαμόρφωση είναι εντελώς διαφορετική και υιοθετεί μακρόστενα φανάρια, που ενώνονται μεταξύ τους. Ένα παλαιότερο rendering για το επόμενο Type R, από το Civic XI Forums, μας δείχνει τη νέα τεχνοτροπία στα μετόπισθεν του μικρομεσαίου της Honda
Σε εσωτερικό και μηχανικά μέρη δεν περιμένουμε διαφορές, οπότε αφενός η καμπίνα των επιβατών θα πρόκειται για την πιο τεχνολογικά προηγμένη στα 49 χρόνια του μοντέλου, αφετέρου η κίνηση του Civic Hatchback θα είναι αρχικά υπόθεση του 2λιτρου ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου των 158 ίππων (στις Η.Π.Α.) και του γνωστού 1.5 VTEC Turbo των 180 ίππων (στα μέρη μας).
Εκτός των σχεδιαστικών/μηχανολογικών αλλαγών, το νέο Civic χαρακτηρίζεται και από μια πολύ μεγάλη κατασκευαστική. Για πρώτη φορά θα συναρμολογείται στις Η.Π.Α., στη μονάδα παραγωγής της Honda, στην Ιντιάνα, παίρνοντας το δρόμο της ξενιτιάς από το Σουίντον της Αγγλίας, όπου κατασκευάζονταν εδώ και πολλά χρόνια. Βορειοαμερικανικό είναι και το σεντάν, που θα έρχεται στην Ευρώπη από τον Καναδά (το Οντάριο συγκεκριμένα), αντί της Τουρκίας.
Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου πεντάθυρου Civic θα γίνουν στις 23 Ιουνίου.