Είναι γνωστό πως επόμενο NSX θα υπάρξει (ευτυχώς) και ότι θα κινείται αποκλειστικά μέσω ηλεκτροκίνησης (δυστυχώς). Honda και Acura έχουν υπονοήσει αρκετές φορές χαρακτηριστικά για το αυτοκίνητο, teasάροντας πρωτότυπα και δημοσιεύοντας πληροφορίες σχετικά με ημερομηνίες παρουσίασης. Πλέον, ωστόσο, βλέπουμε ένα χειροπιαστό δείγμα του τί μπορούμε να περιμένουμε, μέσα από το Electric Vision Concept.
To πρωτότυπο αποτελεί σχεδιαστική σπουδή του Acura Design Studio στο Λος Άντζελες, με μοναδικό σκοπό να προσαρμόσει τον κόσμο στην προοπτική του ηλεκτρικού NSX, αλλά και να βολιδοσκοπήσει το ποσοστό αποδοχής. Οι Αμερικανοί δεν λένε πολλά για το Electric Vision, συνοδεύοντάς το απλά με την περιγραφή της «εντυπωσιακής σχεδιαστικής μελέτης, που διαθέτει συναρπαστικές αναλογίες και κορυφαία απόδοση, εξερευνώντας παράλληλα την εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας Precision Crafted Performance, κατά τη μετάβαση της εταιρίας σε ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων». Πίσω από το αρκετά μακρόσυρτο λογύδριο της Acura, καταλαβαίνουμε πανεύκολα πως κρύβεται το νέο NSX.
O φωτισμός κάνει εξαιρετική δουλειά στο να αποκαλύπτει όσα χρειάζονται, αφήνοντας τα υπόλοιπα στη φαντασία και διατηρώντας το ενδιαφέρον στα ύψη. Εμφανέστατος πρωταγωνιστής το εμπρός μέρος, με τα LED να διαμορφώνουν εν πολλοίς τη μορφή του και να δίνουν μια μορφή τόσο φουτουριστική, όσο και επιθετική. Το μοτίβο του προφυλακτήρα φαίνεται ότι δίνει έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση, ενώ από προφίλ διακρίνουμε το πολύ χαμηλό ύψος του αυτοκινήτου και την τοποθέτηση της καμπίνας «μέσα», στο κέντρο, της κατασκευής έχοντας τις τέσσερις άκρες (βλέπε φτερά) ιδιαίτερα τονισμένα.
Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη του NSX MK3 τώρα, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πολύ νωρίς για να υπάρχει ενημέρωση. Πέρσι ο αντιπρόεδρος της Acura είχε δηλώσει πως, σε αντίθεση με πολλά ηλεκτρικά supercars/hypercars, «δεν θα έχει προτεραιότητα τις επιδόσεις μόνο στην ευθεία». Η φημολογία τοποθετεί μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης, το νωρίτερο στο 2025. Μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα έχουν επεκταθεί ακόμα περισσότερο, οπότε η Honda (και η Acura) δεν θα έχουν να ανησυχούν για τις αντιδράσεις του κόσμου, αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του halo car τους. Οι ίδιες αντιδράσεις που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην απήχηση του σημερινού και, εν τέλει, στην εμπορική του «δυσκοιλιότητα», η οποία οδήγησε και στο τέλος παραγωγής.