Τα kei cars είναι η πιο δημοφιλής κατηγορία στην Ιαπωνία. Και το Honda N-One είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο αυτής, με την έκδοση RS να είναι η κορυφαία της γκάμας. Κι από ό,τι φαίνεται, ιδανική βάση για αγωνιστικό αναβάσεων!
Το N-One RS είναι το μοναδικό που συνδυάζει τον 3κύλινδρο κινητήρα των 658 κ.εκ. με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, έχοντας και το προνόμιο του τούρμπο. Η απόδοση φτάνει τους 64 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 104 Nm στις 2.600 σ.α.λ., έχοντας να κινήσει μόλις 907 κιλά. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 14,3 δλ. και η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει μέχρι τα 154 χλμ./ώρα, εάν και εφόσον απομακρυνθεί ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 140 χλμ./ώρα (το ανώτατο όριο για kei cars στην Ιαπωνία, εν αντιθέσει με τα 180 χλμ./ώρα των κανονικών). Το συγκεκριμένο μπορεί να πάει ακόμα πιο πάνω ενδεχομένως, αν και πεδίο δράσης του είναι οι στροφές.
Το πρωτότυπο K-Climb έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τη συμμετοχή σε αναβάσεις, εξ ου και το γυμνό εσωτερικό με το roll cage, τα φαρδύτερα μετατρόχια και φτερά για να τα χωρέσουν, το μακρύτερο μεταξόνιο, τα σλικ ελαστικά και η ρυθμιζόμενη αεροτομή. Αυτή, μαζί με τους προφυλακτήρες, το καπό και φτερά, κατασκευάζονται από ανθρακονήματα! Η Honda δεν ανακοινώνει στοιχεία για το βάρος, καθώς το αυτοκίνητο βρίσκεται υπό εξέλιξη, όμως σίγουρα μιλάμε για λιγότερα από 900 κιλά. Οι Ιάπωνες πάντως ανακοινώνουν πως ο κινητήρας δεν έχει διαφορές, οπότε η απόδοση παραμένει αναλλοίωτη. Προς το παρόν, δεν αποσαφηνίζεται αν το K-Climb θα μείνει στο στάδιο του πρωτοτύπου ή θα διατεθεί κανονικά στην αγορά. Το μόνο που λέει η Honda, είναι πως θα μας «κρατάει ενήμερους».