Το Honda e είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που θα περίμενες να δεις σε drag strip. Με 154 ίππους και 310 Nm στη «μεγάλη» έκδοση κάθε άλλο παρά αργό είναι (8,3 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα), αλλά σε dragster πρέπει να έχεις φαντασία για να το κατεβάσεις.
Οι Ιάπωνες δεν στερούνται τέτοιας, δημιουργώντας το e-Drag. Το μικρό πισωκίνητο ηλεκτρικό αποκτά αμάξωμα από ανθρακονήματα, με το εμπρός μέρος να είναι ένα ενιαίο κομμάτι! Από το εσωτερικό έχουν αφαιρεθεί τα περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού, τα μπάκετ καθίσματα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και έχει προστεθεί roll cage. Τα ελαστικά είναι σλικ και περιβάλλουν 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος, εμπνευσμένες σχεδιαστικά από αυτές του πρώτου NSX.
Η ανάρτηση προέρχεται από Civic και η κατανομή βάρους δίνει περισσότερο βάρος στον πίσω άξονα, προς βελτιστοποίηση της πρόσφυσης στις εκκινήσεις. Για τον ίδιο λόγο το κοντράδικο e διαθέτει σύστημα line lock, που κλειδώνει τους εμπρός τροχούς ώστε να κάνει ο οδηγός απερίσπαστος burnout και να ζεστάνει τα ελαστικά.
Για τους φανς των στροφών, η Honda ετοίμασε το N-One K Climb. Ένα ειδικά εξελιγμένο kei car για αναβάσεις, επίσης με ανθρακονημάτινο αμάξωμα, απογυμνωμένο εσωτερικό και roll cage. Το στριφτερό N-One διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ελαστικά Yokohama Advan Fleva, μαζί με φαρδύτερα μετατρόχια και φουσκωμένα φτερά για να χωρέσουν.
Τα δυο αυτοκίνητα δεν θα μπουν στην παραγωγή, αλλά μας δείχνουν έμπρακτα πως ακόμα και τα μικρά στο μάτι, μπορούν να παίξουν με τους μεγάλους.