Έξι μήνες μετά το Civic Prototype και δυο εβδομάδες πριν το ντεμπούτο του, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη εικόνα από την 11η γενιά του πιο ιστορικού μοντέλου της.
Η εικόνα μας δείχνει το αυτοκίνητο μόνο στα 3/4 και από εμπρός, όμως είναι εμφανές πως οι γραμμές του πρωτοτύπου έχουν διατηρηθεί σχεδόν ακέραιες. Περισσότερο στρογγυλεμένο σε σχέση με το σημερινό, με τα μακρύτερα και λιγότερο αιχμηρά φωτιστικά σώματα να θυμίζουν τα αντίστοιχα των σημερινών Accord και Clarity. Επιθετικός παραμένει ο προφυλακτήρας, αλλά σε πιο ώριμη εκτέλεση, ενώ τη διατήρηση του δυναμικού προφίλ αναλαμβάνουν οι έντονοι ώμοι στο ύψος των θυρών, μαζί με την καμπύλη γραμμή της οροφής. Ξεχωριστό σχεδιαστικά σημείο το τρίτο παράθυρο, που διακρίνεται για το έντονο «κόψιμο», δημιουργώντας την αίσθηση δυο επιπέδων μεταξύ αμαξώματος και πόρτας πορτμπαγκάζ.
Πίσω θα πρέπει να περιμένουμε την ολότελα διαφορετική διαρρύθμιση των φωτιστικών σωμάτων στο Prototype, που πλέον είναι μακρόστενα και πολύ μεγαλύτερα σε σχέση με πριν, επίσης θυμίζοντας του αντίστοιχα του Accord (αν και τα γραφικά των LED περισσότερο σε Audi A3 Sedan παραπέμπουν).
Για το εσωτερικό δεν έχουμε ακόμα επίσημη ματιά, οπότε θα πρέπει να πάρουμε και πάλι το πρωτότυπο ως οδηγό. Εκεί, οι αεραγωγοί του κλιματισμού συνθέτουν μια οριζόντια γραμμή στο ταμπλό, που ουσιαστικά το χωρίζει σε δυο μέρη, με μια μεγάλη οθόνη στο πάνω μέρος. Επίσης, αναμένεται μικρή παρουσία διακοπτών και κουμπιών.
Αναφορικά με τα μοτέρ, το μόνο που έχει γνωστοποιηθεί είναι πως το Civic Type R θα παραμείνει αυστηρά βενζινοκίνητο. Για την υπόλοιπη γκάμα, ωστόσο, η υβριδοποίηση θα πρέπει να θεωρείται σίγουρη. Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Honda, το χάτσμπακ θα παρουσιαστεί αρκετούς μήνες μετά το σεντάν ενώ, όπως όλα δείχνουν, για πρώτη φορά θα κατασκευάζεται στην Αμερική, στο εργοστάσιο της Ιντιάνα. Τα υπόλοιπα, στις 28 Απριλίου.