Μετά τις διαρροές πατενταρισμένων σκίτσων και τα teasers, η Honda παρουσίασε επίσημα την 3η γενιά του HR-V στην Ιαπωνία.
Το compact crossover ονομάζεται Vezel στην εγχώρια αγορά, όμως η διαφορά του ονόματος δεν μας εμποδίζει από το να δούμε την εξωτερική εμφάνιση του νέου HR-V, χωρίς καμουφλάζ. Η πιο δυναμική προσέγγιση των σχεδιαστών είναι έκδηλη, με τη γραμμή της οροφής να παρουσιάζεται ακόμα πιο κεκλιμένη σε σχέση με το σημερινό, παραπέμποντας ευθέως σε κουπέ-SUV. Στο ίδιο, αιχμηρό, μοτίβο και τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, που υιοθετούν μακρόστενο σχεδιασμό. Τα LED ημέρας στο πάνω μέρος ενώνονται με μια χρωμιωμένη λωρίδα, ενώ και η μάσκα είναι έτσι διαμορφωμένη ώστε να δίνει την εικόνα της ενσωμάτωσης με τον προφυλακτήρα.
Και τα πίσω φανάρια ενώνονται, αλλά με μια λωρίδα LED, στα πρότυπα του πρωτοτύπου Civic που μας έδωσε μια πολύ καλή εικόνα από την επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της Honda. Οι κρυφές χειρολαβές των πίσω θυρών παραμένουν, αλλά γενικά το HR-V παρουσιάζεται μεγαλύτερο και πιο ώριμο από ποτέ.
Στο εσωτερικό η αίσθηση αναβάθμισης συνεχίζεται, με μια οθόνη αφής 9 ιντσών σε στυλ tablet να κυριαρχεί στο μέσο του ταμπλό. Ένας μεγάλος αεραγωγός εκτείνεται σχεδόν σε όλη την επιφάνειά του, ενώ παρόντα είναι και τα καθίσματα Magic Seats, προς όφελος της πρακτικότητας και ευκολίας διαμόρφωσης.
Οι Ιάπωνες δεν αποκάλυψαν πολλά περί τεχνικών χαρακτηριστικών, όμως από τις φωτογραφίες φαίνεται πως το αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο από αυτό που αντικαθιστά. Για τα τεκταινόμενα κάτω από το καπό, αναφέρουν την ύπαρξη ενός 1.500άρη ατμοσφαιρικού κινητήρα ως μέρος υβριδικού συστήματος, με δυνατότητες πραγματικής τετρακίνησης (λογικά ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους πίσω τροχούς). Θα υπάρχει και αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, αλλά λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη θα δοθούν αργότερα στο 2021, όταν θα παρουσιαστεί το HR-V για τις αγορές της Ευρώπης και των Η.Π.Α.