Μια ματιά στην καμπίνα του νέου Honda Civic, αποκαλύπτει τη νέα φιλοσοφία των Ιαπώνων. Που δίνει έμφαση στην απλότητα και κάτι ακόμα.
«Απλότητα και κάτι» ονομάζει η Honda τη νέα της τεχνοτροπία στο εσωτερικό των νέων μοντέλων, επικεντρωμένη στις κλασικές γραμμές και τον ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό των παλαιότερων αυτοκινήτων της. Στόχος της ιαπωνικής εταιρίας η ελαχιστοποίηση της πολυπλοκότητας, που οδηγεί σε πληρέστερη παροχή υπηρεσιών και εμπειριών στο χρήστη, με παράλληλη μεγιστοποίηση του διαθέσιμου χώρου, μειώνοντας αυτόν για τα μηχανικά και ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
Όπως δήλωσε ο Johnathan (με «h», αλλά Γιάνης με ένα «ν») Norman, επικεφαλής σχεδιασμού εσωτερικών στη Honda: «Η απλότητα στο σχεδιασμό δεν προϋποθέτει μόνο ισχυρή φιλοσοφία, αλλά και προσήλωση στις ανάγκες του χρήστη. Έχουμε ακούσει από σχεδιαστές άλλων εταιριών πώς εμπνέονται από τα απλά, ανθρωποκεντρικά χαρακτηριστικά στις καμπίνες των παλιών Honda. Το ίδιο κάνουμε κι εμείς». Αυτό το «κάτι» στη φιλοσοφία των νέων Honda, αφορά τη συναισθηματική σύνδεση του εσωτερικού με τον οδηγό. Κάτι που επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων πινελιών, όπως η σχεδίαση του χειριστηρίου για το κιβώτιο ταχυτήτων.
Αυτό που δεν θα αλλάξει, είναι ο ευάερος και ευήλιος χαρακτήρας τις καμπίνας. Οι λεπτές εμπρός κολώνες, το μεγάλο παρμπρίζ και η χαμηλή γραμμή του ταμπλό θα συνεχίσουν να «ανοίγουν» το μάτι και την καρδιά οδηγού και επιβατών.