H Honda τεχνικά αποχώρησε από τη Formula 1 στο τέλος της περασμένης σεζόν, αλλά η Red Bull Racing θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνολογία μέχρι το τέλος του 2025. Μέχρι στιγμής η RB18 είναι πρώτη και δεύτερη στο πρωτάθλημα οδηγών έπειτα από 10 αγώνες, με τον περσινό πρωταθλητή Max Verstappen να βρίσκεται μπροστά από τον ομόσταβλό του Sergio Perez, απολαμβάνοντας 34 πόντους διαφορά. Όταν δεν οδηγεί την RB18, ο Ολλανδός κάνει τις βόλτες του στην πόλη με το Honda e.
Ένας πρωταθλητής Formula 1, βέβαια, δεν μπορεί να μετακινείται με ένα συνηθισμένο e. Μια νέα ειδική έκδοση, αποκλειστικά για την Ευρώπη, έχει την αιγίδα του 24χρονου πιλότου και ξεχωρίζει από το Premium Crystal Red χρώμα, που δεν διατίθεται στην υπόλοιπη γκάμα του ηλεκτρικού Honda. Το e Limited Edition διαθέτει επίσης μια σειρά από μαύρες πινελιές στο αμάξωμα (οροφή, μαρσπιέ, καπό, κάμερες καθρεπτών, 17άρες ζάντες) για τη δημιουργία μιας πολύ καλαίσθητης αντίθεσης, συμπεριλαμβανομένων σκούρων σημάτων μπροστά και πίσω.
Πριν κερδίσει το Grand Prix της Ίμολα, τον Απρίλιο, ο Verstappen οδήγησε το E Limited Edition στην κοντινή πόλη Ντόζα. Προφανώς, δεν είχε παρά θετικά λόγια να πει για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο: «Το Honda e Limited Edition είναι απλά υπέροχο. Έχει χαριτωμένη εμφάνιση, compact σχεδιασμό και είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση. Είναι ένα υπέροχο ηλεκτρικό αστικό όχημα».
Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, με το Limited Edition να φορά τον ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα των 154 ίππων και 315 Nm ροπής, που επιταχύνουν το πισωκίνητο Honda στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,3 δλ. (145 χλμ./ώρα η τελική ταχύτητα) και αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 35,5 kWh, η οποία εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 210 χλμ. Τιμολογιακά, όμως, υπάρχει διαφοροποίηση, και μάλιστα αρκετά μεγάλη. Στη Μεγάλη Βρετανία, όπου ανακοινώθηκαν πρώτα τιμές, το Limited Edition ξεκινά από τις 38.120 λίρες (44.237 ευρώ) και βρίσκεται σχεδόν 8.000 λίρες (9.300 ευρώ) πάνω από την τιμή εκκίνησης του Advance (30.715 λίρες/35.640 ευρώ).