Η Toyota φρεσκάρει στα σημεία το Corolla για την ιαπωνική αγορά, λανσάροντας στοχευμένες αλλαγές στην εμφάνιση και την τεχνολογία του εγχώριου, αλλά φυσικά και παγκόσμιου, best seller της.
Εμφανισιακά οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα χρώματα, με πιο χαρακτηριστικό το πορτοκαλί, και τη μεγαλύτερη διαφοροποίηση να εντοπίζεται στη μάσκα, όπου πλέον δεν υπάρχει το σήμα της Toyota. Αντιθέτως, το πιο καλοπουλημένο μοντέλο του ιαπωνικού κολοσσού αποκτά το δικό του έμβλημα (στα πρότυπα του Crown), με τη μορφή ενός ευμεγέθους «C» (εκ του «Corolla») να δεσπόζει ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα. Πίσω διατηρείται ο «αργαλειός», ενώ αμφότερα τα σήματα χαρακτηρίζονται από τις γαλάζιες αποχρώσεις, που υποδηλώνουν το υβριδικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μια μεγαλύτερη οθόνη 10,5 ιντσών, εναλλακτικά της στάνταρ 8άρας. Οι δυνατότητες συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν Apple CarPlay και Android Auto στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ παρούσα είναι και η «ομπρέλα» ασφαλείας Proactive Driving Assist, που περιλαμβάνει συστήματα αναγνώρισης πεζών, ποδηλάτων και οπίσθειας κυκλοφορίας, διορθώνοντας αυτόματα την πορεία του οχήματος μέσω τιμονιού και φρένων. Στάνταρ πλέον είναι και οι over-the-air αναβαθμίσεις, όπως και το WiFi.
Αλλαγές στους κινητήρες δεν ανακοινώνονται, οπότε τα υβριδικά σύνολα των 1.8 και 2.0 λίτρων, αλλά και ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός (μόνο για την Ιαπωνία), παραμένουν ως είχαν. Οι τιμές ξεκινούν από τα 1.990.000 γεν (14.000 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 2.998.000 γεν (21.133 ευρώ) για το σεντάν, με το Touring Sports να εκκινεί από τα 2,07 εκατ. γεν (14.512 ευρώ) και να φτάνει έως τα 3,05 εκατ. γεν (21.462 ευρώ). Το πεντάθυρο χάτσμπακ τέλος, ξεκινά από τα 2,2 εκατ. γεν (15.432 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 2,89 εκατ. γεν (20.440 ευρώ).