H Genesis αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του GV60, που αποτελεί το πρώτο της ηλεκτρικό crossover, και εντυπωσιάζουν καθώς περιλαμβάνουν peak απόδοσης στα 490 άλογα και Drift Mode!
Το GV60 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – την ίδια που μοιράζονται τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6. Το βασικό Standard Model έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω μέρος, τροφοδοτώντας τον αντίστοιχο άξονα με 228 ίππους και 350 Nm ροπής. Το AWD διαθέτει έναν επιπλέον κινητήρα μπροστά, παράγοντας συνολικά 318 ίππους και 605 Nm ροπής. Στην κορυφή της γκάμας συναντάμε το επίσης δικινητήριο και τετρακίνητο Performance Model, με απόδοση 435 ίππων και 605 Nm, όμως το ίδιο μοντέλο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 490 άλογα και 700 Nm!
Τα 435 άλογα/605 Nm δίνουν κίνηση στο Sports Mode. Αν όμως ο οδηγός ενεργοποιήσει το Boost Mode, τότε αποκτά πρόσβαση στην πλήρη δυναμική του Performance και τα 490 άλογα/700 Nm του. Με αυτό στο «On», που διαρκεί 10 δλ., το GV60 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 4,0 δλ. Πέρα από το Boost υπάρχει και Drift Mode, για το οποίο οι Κορεάτες δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες. Αντίθετα, αρκούνται στο να ανακοινώσουν πως «προσδίδει αθλητικά χαρακτηριστικά στην οδήγηση, βελτιστοποιώντας την κατανομή της ισχύος και της πέδησης».
Οι προδιαγραφές αφορούν τα αυτοκίνητα της κορεατικής αγοράς, όπου όλα τα GV60 διατίθενται με μπαταρία 77,4 kWh. Με τη δυνατότητα φόρτισης 350 kW, το επίπεδο φόρτισης αυξάνεται από 10% σε 80% μέσα σε 18 λεπτά. Η αυτονομία ποικίλει από τα 368 χλμ. του κορυφαίου Performance έως τα 451 χλμ. του Standard, με το AWD να τοποθετείται ενδιάμεσα και τα 400 χλμ. Τα νούμερα των διαστημάτων κίνησης μεταξύ των φορτίσεων εξαρτώνται και από τους τροχούς, καθώς το ηλεκτρικό Genesis προσφέρεται με ζάντες 19 και 21 ιντσών.