Η Lexus ανανεώνει τη ναυαρχίδα της και την προικίζει με ακόμα περισσότερη τεχνολογία, προσανατολισμένη ιδιαίτερα στον τομέα της ασφάλειας και των επικουρικών συστημάτων. Τι καινούργιο μας φέρνει το LS;
Από τη στιγμή που οι Ιάπωνες επικεντρώθηκαν στα της τεχνολογίας, δεν προξενεί εντύπωση το ότι αισθητικά οι αλλαγές είναι περιορισμένες. Ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, με κυριότερο σημείο διαφοροποίησης τα γραφικά των LED, λίγο διαφορετικοί προφυλακτήρες, έξτρα χρώματα στην παλέτα, νέα σχέδια για τις ζάντες, τα κλασικά. Περισσότερες οι επεμβάσεις στο εσωτερικό, όπου την οθόνη αφής των 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων συνοδεύει πλέον ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων ανάλογης διαγωνίου. Περισσότερο ενδιαφέρον, ωστόσο, παρουσιάζουν οι λειτουργίες που ελέγχονται μέσω των δυο οθονών.
Το αναβαθμισμένο LS εξοπλίζεται με την τελευταίας γενιάς «ομπρέλα» συστημάτων Lexus Safety System + ADAS, που δίνει έμφαση στην πρόληψη επικίνδυνων καταστάσεων. Η λειτουργία Proactive Driving Assist, για παράδειγμα, σαρώνει συνεχώς το χώρο εμπρός και πέριξ του αυτοκινήτου, διατηρώντας απόσταση ασφαλείας από πεζούς, ποδηλάτες και παρκαρισμένα οχήματα, από τα οποία μπορεί να ξεπηδήσει ξαφνικά το οτιδήποτε. Το Pre-Crash συνδυάζει την αναγνώριση του εξωτερικού περιβάλλοντος και εκείνη για την κόπωση του οδηγού, ρυθμίζοντας αυτόματα την ταχύτητα αναλόγως εξωτερικών συνθηκών και εγρήγορσης του ανθρώπου στο τιμόνι. Το Lexus Teammate προσφέρει πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για μποτιλιαρίσματα, επιδείνωση συνθηκών και διαδρομές που δυνητικά, μπορεί να κουράσουν τον οδηγό. Πέραν αυτών, στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται πλέον και ένα «μαύρο κουτί», που συλλέγει δεδομένα και υλικό από τις κάμερες εμπρός-πίσω.
Σχετικά με τα μοτέρ, η Lexus δεν ανακοινώνει κάτι πέρα από το γεγονός πως οι διαθέσιμες εκδόσεις συνεχίζουν να είναι οι LS500 και LS500h. Λογικά δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε στην πρώτη περίπτωση έχουμε έναν twinturbo V6 3.5 λίτρων και 420 ίππων, με το υβριδικό LS500h να συνδυάζει το ίδιο μοτέρ σε ατμοσφαιρική μορφή 294 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας συνολικά τα 354 άλογα.
Οι τιμές για το ανανεωμένο LS ξεκινούν στην Ιαπωνία από τα 10,94 εκατ. γεν (69.600 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 17,99 εκατ. γεν (114.485 ευρώ).