Η Kia παρουσίασε το ανανεωμένο Seltos, που δίνει έμφαση στα φρέσκα σχεδιαστικά στοιχεία εξωτερικά και τη βελτίωση της παρεχόμενης τεχνολογίας στην καμπίνα των επιβατών.
Μπορεί να μην του φαίνεται, αλλά το Seltos είναι ήδη τριών ετών, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2019. Αυτό καθιστά το 2022 ως την καλύτερη στιγμή για ένα φρεσκάρισμα, ενσωματώνοντας το μοντέλο στην τρέχουσα σχεδιαστική ταυτότητα των Kia. Τα νέα LED ημέρας που πλέον συνδέονται με άλλα στη μάσκα, καθιστώντας τη φωτιζόμενη, αποτελούν τη μεγαλύτερη αλλαγή και συνοδεύονται από ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με πιο απλές γραμμές στις εισαγωγές και εκτενέστερη παρουσία ασημένιου χρώματος. Το προφίλ παραμένει αμετάβλητο, έχοντας να παρατάξει μόνο νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου τροχούς και χρώματα για το αμάξωμα, όμως πίσω οι διαφορές είναι σαφώς εντονότερες. Τα νέα και πιο κάθετα φωτιστικά σώματα ενώνονται από μια LED λωρίδα, φέρνοντας το ανανεωμένο Seltos πιο κοντά στα πρότυπα του νέου Sportage.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και ανασχεδιασμένη οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, το οποίο με τη σειρά του φιλοξενεί καλύτερα γραφικά. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει νέα κουμπιά για τα χειριστήρια κλιματισμού και περιστροφικό χειριστήριο αντί κλασικού επιλογέα για το κιβώτιο, ενώ το ταμπλό έχει αποκτήσει ambient φωτισμό ατμοσφαιρικό φωτισμό.
Η Kia δεν έχει ακόμη ανακοινώσει τη γκάμα κινητήρων του φρεσκαρισμένου Seltos, αλλά κατά πάσα πιθανότατα θα μεταφερθούν αυτούσια από το υπάρχον μοντέλο. Ένας 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός 149 ίππων απαρτίζει τη βάση, με τον 1.600άρη τούρμπο T-GDI των 177 ίππων να καταλαμβάνει το άλλο άκρο. Ο τρόπος μεταφοράς της ισχύος στους εμπρός τροχούς περιλαμβάνει μόνο αυτόματα κιβώτια, ένα κλασικό 6 κι ένα 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, και ένα διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Φημολογείται επίσης η προσθήκη υβριδικού συστήματος, αλλά τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.