Το δημοφιλέστερο pickup μοντέλο στην Ευρώπη, το Ford Ranger έχει ξεχωρίσει και αγαπηθεί από το κοινό για δύο εκδόσεις του κυρίως, την Wildtrak και την κορυφαία Raptor. Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στις Η.Π.Α. το επί σειρά ετών best seller pickup είναι το Ford F-150, ωστόσο και το Ranger έχει ένα πιστό κοινό. Τώρα, η Ford προσφέρει για την αμερικανική αγορά το Ranger με το ειδικό off road πακέτο Tremor, ενισχύοντας τις εκτός δρόμου ικανότητες του ελαφρού της ημιφορτηγού.
Δείτε ακόμα: Τέλος η αναμονή για το Ford Ranger Raptor
Το Ranger Tremor είναι το πιο ικανό εκτός δρόμου εργοστασιακό Ranger που έχει διατεθεί ποτέ στις Η.Π.Α., χωρίς όμως να θυσιάζονται η άνεση στην καθημερινή οδήγηση, το ωφέλιμο φορτίο και η ικανότητα ρυμούλκησης. Οι πιο κύριες αλλαγές εντοπίζονται στην πιο ψηλή ανάρτηση, στους ανασχεδιασμένους εμπρός συνδέσμους των αναρτήσεων και στα 32 ιντσών all-terrain ελαστικά Continental General Grabber με τις 17 ιντσών ζάντες.
Συνδυασμός που προσφέρει αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος στα 246 χιλιοστά! Νέα και ειδικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι και τα αμορτισέρ της Fox, όπως και τα ελατήρια. Παράλληλα η ακαμψία των αντιστρεπτικών δοκών έχει μειωθεί, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι κραδασμοί και να βελτιωθεί η άνεση εκτός δρόμου. Το Ranger Tremor έχει γωνία εισόδου 30,9 μοίρες, ράμπας 25,5 μοίρες και εξόδου 24,2 μοίρες. Συγκριτικά με το βασικό Ranger, το Tremor διαθέτει στην εμπρός ανάρτηση αυξημένη διαδρομή 165 χιλιοστά και στην πίσω κατά 205 χιλιοστά. Επιπλέον, εξοπλίζεται με προστατευτική εμπρός ποδιά, με πίσω μπλοκέ διαφορικό και το Terrain Management System με τέσσερις επιλογές οδήγησης και το Trail Control.
Δείτε ακόμα: Ford Ranger Wildtrak με όφελος έως 6.500 ευρώ
Την κίνηση του Ranger Tremor αναλαμβάνει ο βελτιωμένος 2.3 λτ. EcoBoost των 270 ίππων και με την ροπή των 420 Nm, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 10 ταχυτήτων. Το μέγιστο βάρος φόρτωσης φτάνει τα 650 κιλά και η ικανότητα έλξης τα 3.400 κιλά.