Ο εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων μέσω των υβριδικών συστημάτων κίνησης συναντάται πλέον σε ολοένα και περισσότερα μοντέλα διαφόρων κατηγοριών, αμαξωμάτων, αποδόσεων κ.λπ. Η Toyota, η οποία έφερε στο ευρύ αγοραστικό κοινό τους υβριδικούς κινητήρες, πλέον έχει μεγάλο ανταγωνισμό.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV
Αυτό ισχύει και για το νέο RAV4 Hybrid, το οποίο έχει απέναντί του ένα νέο και καθόλα ικανό αντίπαλο. Το ολοκαίνουργιο Ford Kuga Hybrid με αμιγώς υβριδικό σύστημα, που συμπληρώνει την γκάμα των εκδόσεων με το EcoBlue Hybrid 48-volt και το Plug-in Hybrid.
Το αυτοφορτιζόμενο Kuga Hybrid διαθέτει ένα κινητήρα βενζίνης 2.5 λτ. κύκλου Atkinson, μια μπαταρία 1,1 kWh και ένα ηλεκτροκινητήρα. Η μπαταρία με τα 60 στοιχεία φορτίζεται από το μοτέρ και την ανάκτηση ενέργειας, από το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα. Την ενέργεια που συλλέγει τη δίνει στον ηλεκτροκινητήρα για να ενισχύσει τις επιταχύνσεις, να μειώσει κατανάλωση και ρύπους, αλλά και να κινήσει το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά, ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης. Οι εναλλαγές μεταξύ ηλεκτρικής ενέργειας και βενζίνης γίνονται αυτόματα. Σύμφωνα με την Ford, η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως τα 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα της δεξαμενής καυσίμου των 54 λίτρων.
Δείτε ακόμα: Ford Puma ST «Εύκολα» με 1,99% επιτόκιο
Η απόδοση του 2.5 λτ. κινητήρα φτάνει τους 190 ίππους και συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων με προσομοιωμένες σχέσεις , που ενεργοποιούνται στα προγράμματα Normal και Sport, για καλύτερη οδηγική αίσθηση. Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχούς ή σε όλους μέσω της έξυπνης τετρακίνησης All-Wheel Drive. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 δλ. (με κίνηση μπροστά), η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 125 γρ./χλμ. με WLTP (5,1 λτ./100 χλμ. και 118 γρ./χλμ. με NEDC).
Επιπλέον, ένα σύστημα εναλλάκτη θερμότητας καυσαερίων βοηθά τον κινητήρα να έρθει πιο γρήγορα στη θερμοκρασία λειτουργίας του. Έτσι επιτρέπει στο Kuga Hybrid να κινηθεί πιο σύντομα αμιγώς ηλεκτρικά μετά από μια κρύα εκκίνηση και βοηθά στην ταχύτερη θέρμανση της καμπίνας. Η βελτιωμένη απόδοση της μπαταρίας συμβάλλει ακόμα στην ικανότητα ρυμούλκησης που φτάνει έως τα 1.600 κιλά στην προσθιοκίνητη έκδοση.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Ford Kuga 1.5 λτ. EcoBlue diesel 120 PS
Το Kuga Hybrid θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία σε μια ολοκληρωμένη σειρά εκδόσεων, όπως Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X και Vignale, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα τεχνολογιών υποβοήθησης, άνεσης και ευκολίας οδηγού.