To νέο «όπλο» της Ford για το Παγκόσμια Πρωτάθλημα Ράλλυ ντύθηκε και επίσημα στα χρώματα, με τα οποία θα το βλέπουμε στις ειδικές διαδρομές να διεκδικεί νίκες και -προς μεγάλη ελπίδα του «Μπλε Οβάλ»- τίτλους.
Το Puma Rally1 σημαίνει την πλήρη επιστροφή της Red Bull στο WRC, καθώς πέρσι οι «ταύροι» εμφανίζονταν μόνο στο Fiesta του Adrien Fourmaux. Για το 2022, όμως, και τα τρία Puma θα βάλουν τη φορεσιά του αυστριακού κολοσσού, δανειζόμενα αρκετό από το μωβ που συναντάμε στα μονοθέσια F1 της RBR. Το μπλε εννοείται πως συνεχίζει να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου, με τη διαφορά ότι πλέον συνοδεύεται από πορφυρές αποχρώσεις αντί του παραδοσιακού λευκού. Οι αστραπές φροντίζουν να δώσουν το στίγμα τόσο για την ταχύτητα του νέου Ford, όσο και το πέρασμα στην υβριδική εποχή (βλέπε ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες).
Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο 1.600άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα, έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων/180 Nm και μια μπαταρία 3,9 kWh. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα χρησιμοποιείται για τη φόρτιση του ηλεκτρικού μοτέρ, που δίνει επαναλαμβανόμενες «τονωτικές ενέσεις» στο θερμικό μοτέρ διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων. Η συνδυαστική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 380-400 ίππων, με τον ηλεκτροκινητήρα να κινεί κατά μόνας το αυτοκίνητο στις πόλεις, το service park καθώς και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών.
Στα πηδάλια του Puma Rally1 θα βρίσκονται οι ήδη υπάρχοντες Gus Greensmith και Adrien Fourmaux, με τον πρώην οδηγό της Hyundai, Craig Breen, να ολοκληρώνει την τριπλέτα που θα αναλάβει να επαναφέρει τη Ford σε θέση διεκδικητή. Οι προσπάθειες ξεκινούν το επόμενο Σαββατοκύριακο, στην πατροπαράδοτη αφετηρία κάθε σεζόν του WRC: το Μόντε Κάρλο.