To Pikes Peak μπαίνει για τα καλά στο «κάδρο» της Ford, καθώς μετά το SuperVan έρχεται το SuperTruck να σπάσει τα ρεκόρ στη θρυλική ανάβαση. Ένα SuperTruck που εν πολλοίς, βασίζεται και εξελίσσει τη συνταγή του SuperVan.
Εμφανισιακά, προφανέστατα δεν υπάρχει η παραμικρή σχέση. Van βασισμένο στο ηλεκτρικό Transit το ένα, pick up βασισμένο στο ηλεκτρικό F-150 το άλλο. Ουδεμία σχέση εννοείται το SuperTruck με το F-150 Lightning παραγωγής, όπως φαίνεται με την πρώτη ματιά. Τεράστια αεροδυναμικά βοηθήματα συνθέτουν στην ουσία το ανθρακονημάτινο αμάξωμα, με το τριών επιπέδων splitter μπροστά και τη θηριώδη αεροτομή πίσω να δεσπόζουν και να βοηθούν στην παραγωγή 2.721 κιλών κάθετης δύναμης στα 241 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, το SuperVan παράγει λιγότερο από 2 τόνους (1.995 κιλά) στην ίδια ταχύτητα.
Όπως και στο SuperVan, έτσι και στο SuperTruck αναλαμβάνουν τρεις 6φασικοί κινητήρες STARD UHP και μπαταρίες NMC Li-Polymer Ultra High Performance επίσης της STARD, με έναν κινητήρα να τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και δύο τους πίσω. Η συνολική ισχύς ξεπερνά τα 1.400 άλογα, με τις ζάντες μαγνησίου, τα κεραμικά δισκόφρενα, τα σλικ ελαστικά της Pirelli και η ειδικά εξελιγμένη ανάκτηση ενέργειας, επίσης παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις απίστευτες επιδόσεις που υπόσχεται το SuperTruck.
Το υπόβαθρο του Ford SuperTruck θα φροντίσει να κεφαλαιοποιήσει ο Romain Dumas, ο οποίος πέρσι διέλυσε τα χρονόμετρα της κατηγορίας Open Class με το SuperVan, κατεβάζοντας τον προηγούμενο καλύτερο χρόνο κατά 37 ολόκληρα δευτερόλεπτα. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Γάλλος πιλότος κατέχει το απόλυτο ρεκόρ γενικής στο Pikes Peak από το 2018, με το VW ID.R και χρόνο 7.57.148.