Η Ford παρουσίασε το νέο Ranger Raptor και ταυτόχρονα, το ισχυρότερο pick up που έχει φέρει ποτέ στην Ευρώπη! Επίτευγμα που κατέστη δυνατό χάρις στον νέο 3.0 V6 twinturbo κινητήρα, που ακουμπάει τα 300 άλογα!
Εμφανισιακά, ο νέος «Ράπτορας» είναι ό,τι ακριβώς περιμένεις: ένα μυώδες και επιβλητικό κατασκεύασμα, που κυριαρχεί εντός και εκτός ασφάλτου. Το «Ford» βάζει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή στο εμπρός μέρος, με τα φουσκωμένα φτερά, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το καπό με τους αεραγωγούς, τους χωμάτινους τροχούς 17 ιντσών, τις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω και τα αυτοκόλλητα στην καρότσα να μην αφήνουν ίχνος αμφιβολίας για το ποιόν του αυτοκινήτου.
Το εσωτερικό κερδίζει όλα τα βλέμματα μέσω των μπάκετ καθισμάτων, που η Ford δηλώνει πως έχουν σχεδιαστεί με έμπνευση από μαχητικά αεροσκάφη, και του πορτοκαλί χρώματος (Code Orange) σε ραφές, καθίσματα, αεραγωγούς, τιμόνι και κεντρική κονσόλα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,4 ιντσών πλαισιώνεται από την οθόνη αφής των 12 ιντσών στο ταμπλό, η οποία φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων SYNC 4 και όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας. Το ηχοσύστημα 10 ηχείων της Bang & Olufsen φροντίζει για την ηχητική απόλαυση των επιβατών, ενώ μοναδική λεπτομέρεια συνιστούν τα paddles αλλαγής ταχυτήτων που κατασκευάζονται από μαγνήσιο!
Η λεπτομέρεια αυτή σε βάζει στο κλίμα, αναφορικά με την προσήλωση των μηχανικών του «Μπλε Οβάλ» στην εξέλιξη του Raptor. Τα αμορτισέρ της FOX παίρνουν θέση στις τέσσερις γωνίες, όντας 25% πιο σφιχτά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Οι βάσεις των αμορτισέρ και οι «πύργοι» τους είναι ενισχυμένοι, όπως και οι πίσω κολώνες, ο χώρος φόρτωσης και το δάπεδο, εκεί που τοποθετείται η ρεζέρβα. Το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο βοηθητικό κιβώτιο δυο σχέσεων, απολαμβάνοντας τη συνδρομή διαφορικών που κλειδώνουν εμπρός-πίσω και 7 διαφορετικών προγραμμάτων λειτουργίας ( Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja). Πάμε τώρα και στα πολύ «πικάντικα».
Ο 2.0 EcoBlue των 213 ίππων και 500 Nm παραμένει, για όσους δεν μπορούν να αποχωριστούν το ντίζελ. Οι πιο απαιτητικοί μπορούν πλέον να στραφούν στη βενζίνη, μέσω του 3.0 V6 twinturbo EcoBoost των 292 ίππων και 491 Nm! To ίδιο μοτέρ που συναντάμε στα Explorer ST και Bronco Raptor, αλλά εκεί με απόδοση 400 ίππων. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, πως ένα Raptor R με τέτοια επίπεδα ισχύος θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο! Αμφότερα τα νέα Raptor συνδυάζονται με 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, δίχως η Ford να ανακοινώνει επιδόσεις για κάποιο από τα δυο.
Η διάθεση του νέου Raptor 3.0 V6 EcoBoost θα ξεκινήσει στην Ευρώπη στα τέλη καλοκαιριού, με το 2.0 EcoBlue να ακολουθεί στις αρχές του επόμενου έτους.