Έπειτα από δεκάδες teasers, κατασκοπευτικές φωτογραφίες και έντονη φημολογία σχετικά με τη μορφή του, το νέο Mondeo έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση: και παραμένει σεντάν!
Καταρχάς, όπως πολύ εύκολα μπορούμε να δούμε, το νέο μεσαίο της Ford είναι «φτυστό» το Evos. Αν εξαιρέσουμε τα πίσω φωτιστικά σώματα και την ελαφρώς μεγαλύτερη πόρτα του πορτμπαγκάζ, τα δυο μοντέλα μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό. Στην προκειμένη ξεχωρίζουμε και τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος, διαχωρίζοντας επαρκώς τη σεντάν τεχνοτροπία από την κουπέ-crossover. Το επιθετικό εμπρός μέρος κερδίζει έξτρα πόντους δυναμισμού χάρις στην ενιαία LED λωρίδα, ενώ πίσω τα φωτιστικά σώματα με τα έξι κάθετα στοιχεία (τρία ανά φανάρι) αντλούν μια ελαφριά έμπνευση από τη Mustang Mach-E.
H ολοκαίνουργια γενιά Mondeo που βλέπουμε αφορά την κινεζική αγορά, έχοντας εξελιχθεί για τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς. Παράλληλα, κατασκευάζεται στην Κίνα και αποτελεί ένα από τα πρώτα Ford εξ ολοκλήρου «made in China»! Οι Κινέζοι δεν παρέχουν ιδιαίτερη πληροφόρηση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, περιοριζόμενοι στην αναφορά των επιπλέον 63 χλστ. μήκους (4.934 χλστ. συνολικά) και 23 χλστ. πλάτους (1.875 χλστ.) σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Χαρακτηριστικό της μυστικοπάθειας είναι το γεγονός πως δεν δημοσιεύεται ούτε μια φωτογραφία από το εσωτερικό, αν και δεν θα πρέπει να περιμένουμε αλλαγές συγκριτικά με αυτό του Evos.
Ενημέρωση δεν υπάρχει ούτε για τα μηχανικά μέρη, οπότε το Evos λειτουργεί και εδώ ως «μπούσουλας». Ο 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο EcoBoost λογικά φωλιάζει στο μηχανοστάσιο, με το σήμα «245» να προδίδει την ισχύ του: ήτοι 245 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 376 Nm στις 2.500-3.750 σ.α.λ., σε συνεργασία με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Το νέο Mondeo θα κατασκευάζεται από την Changan Ford και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Κίνα, εντός του προσεχούς τριμήνου. Αν θα κάνει διεθνή καριέρα, παραμένει άγνωστο. Στην Ευρώπη πάντως, το σημερινό Mondeo είναι προγραμματισμένο για τερματισμό παραγωγής τον προσεχή Μάρτιο.