Η κόντρα της Ford με τη Ferrari τη δεκαετία του 60, με φόντο την κυριαρχία στο Le Mans, είναι από τις πιο πολυθρύλητες τόσο στην ιστορία της αυτοκίνησης, όσο και αυτή του αθλητισμού. Διόλου τυχαία έγινε ταινία και καθόλα αναμενόμενο που το «Μπλε Οβάλ» τιμά το θρυλικό «1-2-3», που πέτυχαν τα GT40 το 1966.
Για να το καταφέρουν αυτό τα GT40 MKII όμως, χρειάστηκε η δουλειά των MKI. Ένα χαρακτηριστικό κόκκινο-χρυσαφί από την Alan Mann Racing έπαιξε καίριο ρόλο στην εξέλιξη της κατασκευής, προκειμένου να φτάσει τελικά στην επίτευξη του πολυπόθητου στόχου που, φυσικά, δεν ήταν άλλος από την ταπείνωση του Έντζο Φεράρι. Σε αυτό το GT40 αποτίνουν φόρο τιμής οι Αμερικανοί, μέσω του GT Alan Mann Heritage Edition. Τα χρώματα πηγάζουν από το 1966, με το κόκκινο χρώμα του αμαξώματος να διατρέχεται από διπλές χρυσαφί λωρίδες και να «σπάει» από λίγο λευκό χρώμα σε προφυλακτήρα, φτερά, πόρτες και χαμηλά στα πίσω πάνελ. Ο αριθμός «16» είναι κοινός με εκείνον του ιστορικού προγόνου.
Τα ανθρακονήματα και τα αεροδυναμικά βοηθήματα δεν υπήρχαν, βέβαια, στο GT40, αλλά δεσπόζουν στο GT. Οι ζάντες που δεν είναι βαμμένες χρυσαφί πάντως, είναι φανερή ανορθογραφία – κι ας είναι επίσης κατασκευασμένες από carbon. Η καμπίνα των επιβατών δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε σχέση με τα υπόλοιπα GT, εξαιρουμένου του «16» στο εσωτερικό των θυρών και του χρυσαφί χρώματος στα προσκέφαλα των -και πάλι ανθρακονημάτινων- καθισμάτων.
Ο 3.5 V6 twinturbo EcoBoost δεν παρουσιάζει αλλαγές, παράγοντας 670 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 746 Nm στις 5.900 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος στους πίσω τροχούς, προσφέροντας -σε συνεργασία με το launch control- επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. Το GT Alan Mann Heritage Edition θα παρουσιαστεί στην προσεχή Έκθεση του Σικάγο, με το AM GT-1 να παίρνει θέση στο πλάι του. Η Ford δεν ανακοινώνει τον ακριβή αριθμό αντιτύπων του ειδικού GT, αναφέροντας λιτά πως η παραγωγή θα είναι περιορισμένη.