Η Ford παρουσίασε το νέο Focus ST Wagon, ολοκληρώνοντας την γκάμα της κορυφαίας έκδοσης του μικρομεσαίου της μοντέλου – τουλάχιστον μέχρι τον ερχομό του επόμενου RS.
Κατά τα πρότυπα του πεντάθυρου Fοcus ST, έτσι και το Wagon προσφέρει την επιλογή δύο κινητήρων: έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον 2.3 EcoBoost, εδώ σε απόδοση 280 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής μεταξύ 3.000 – 4.000 σ.α.λ. Ο 2λιτρος ντίζελ EcoBlue αποδίδει 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ., διατηρώντας την μέση τιμή της κατανάλωσης στα 4.8 λίτρα/100 χλμ. (7.9 το βενζινοκίνητο). Τα μοτέρ συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ για τον βενζινοκινητήρα υπάρχει η επιλογή του νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Η ισχύς μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ηλεκτρονικού μπλοκέ (για πρώτη φορά σε Focus ST) eLSD και κοντρολάρεται μέσω ελεγχόμενης ανάρτησης CCD (Continuously Controlled Damping), ενώ παράλληλα υπάρχουν 3 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Track) και σύστημα συγχρονισμού των στροφών στα κατεβάσματα (Rev matching).
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS ST-Line
H Ford δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις του μοντέλου, ωστόσο αναμένεται να είναι κομματάκι πιο αργό από τα 5,7 δλ. που χρειάζεται το χάτσμπακ για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, λόγω του μεγαλύτερου βάρους.
Το γρήγορο estate του «Μπλε Οβάλ» ξεχωρίζει αισθητικά χάρη στον πιο επιθετικό προφυλακτήρα, τις σκουρόχρωμες ζάντες 19″, την αεροτομή και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρας, που φιλοξενείται στο μακρύτερο πίσω μέρος το οποίο είναι και η ειδοποιός διαφορά με το χάτσμπακ.
Το ίδιο ισχύει, φυσικά, και για τον χώρο αποσκευών. Στο Focus ST Wagon ξεκινά από τα 575 λίτρα, φτάνοντας μέχρι τα 1.620 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Διαβάστε επίσης: 400 άλογα για το Ford Focus RS της Mountune
Το νέο μοντέλο αναμένεται στην χώρα μας εντός του καλοκαιριού, με το πετρελαιοκίνητο να παρουσιάζεται σημαντικά φθηνότερο από το βενζινοκίνητο (δείτε τις αναλυτικές τιμές και τον εξοπλισμό του Focus ST και ST Wagon, εδώ)