Με τη VW να ανανεώνει το Polo και τη SEAT το Ibiza, η Ford δεν θα μπορούσε να μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Εξ ου και το φρεσκάρισμα στο Fiesta, που αποκτά ανανεωμένο αέρα και περισσότερη ισχύ.
Οι βασικές διαφορές προ και μετά facelift εντοπίζονται στα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φανάρια, που πλέον διαθέτουν σκούρο περίγραμμα και διαφορετικά γραφικά στα LED ημέρας, ενώ προαιρετικά διατίθενται με τεχνολογία matrix LED. Σκουρόχρωμα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, με τους προφυλακτήρες να διαθέτουν ελαφρώς διαφορετικό μοτίβο. Νέα χρώματα και σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου προστίθενται στις επιλογές των υποψηφίων αγοραστών, με το γαλάζιο του Active και το πράσινο του ST (που πρωτοείδαμε στο αντίστοιχο Puma) να ξεχωρίζουν. Όπως πριν, κανονικό Fiesta, Active και ST έχουν τα δικά τους, ξεχωριστά, παρουσιαστικά με διαφοροποιήσεις στο αμάξωμα και τους τροχούς.
Στο εσωτερικό δεσπόζει η νέα και μεγαλύτερη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα καθιερωμένα συστήματα ασφαλείας προστίθεται το Wrong-Way Alert, που συνεργάζεται με το navigation και ειδοποιεί τον οδηγό σε περίπτωση εισόδου στο αντίθετο ρεύμα ή ανάποδα σε μονόδρομο. Όπως εξωτερικά έτσι και εντός, Active και ST έχουν τις δικές τους ταυτότητες.
Γενικότερα το ST συγκεντρώνει τις περισσότερες αλλαγές, διαθέτοντας τις μοναδικές μηχανικού ύφους. Ο τρικύλινδρος 1.5 EcoBoost παραμένει στα 200 άλογα, όμως προσφέρει 30 Nm παραπάνω και φτάνει συνολικά στα 320. Οι επιδόσεις μένουν αναλλοίωτες, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 6,5 δλ. και την τελική να φτάνει στα 230 χλμ./ώρα. Το Track Mode απενεργοποιεί το traction control και βάζει το ESP σε καθεστώς «αυξημένης ολίσθησης», με το μπλοκέ διαφορικό της Quaife να προσφέρεται προαιρετικά, όπως και οι 18άρηδες τροχοί (17 ιντσών στάνταρ).
Στα μηχανοστάσια των υπόλοιπων Fiesta εξακολουθεί να δίνει ζωή ο πολυβραβευμένος 1.0 EcoBoost, σε εκδόσεις 100, 125 και 155 ίππων. Οι δυο τελευταίες συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και διατίθενται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο (μόνο με 6άρι μηχανικό στα 100 άλογα).