Το κορυφαίο pick up της Ford όχι μόνο ανανεώθηκε, αλλά απέκτησε και ακόμα πιο ακραία μορφή, ονόματι Raptor R, προκειμένου να αντιμετωπίσει τα 702 άλογα του RAM 1500 TRX.
Εμφανισιακά μπορεί οι διαφορές να εντοπίζονται στο νέο καπό, τα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα και τα προαιρετικά Rigid εκτός δρόμου LED στον εμπρός προφυλακτήρα, αλλά από κάτω υπάρχει ενισχυμένο σασί. Οι Αμερικανοί ήταν αρκετά φειδωλοί στην παροχή τεχνικών χαρακτηριστικών για τα δρώμενα κάτω από το καπό, αφήνοντας ένα μυστήριο να πλανάται. Για το κανονικό Raptor αναφέρουν πως ο twinturbo 3.5 V6 EcoBoost συνεχίζει «δίχως σημαντικές αλλαγές», οπότε δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεταβολή από τους 450 ίππους και τα 691 Nm ροπής του σημερινού. Το «Μπλε Οβάλ» αναφέρει «υπερτροφοδότες στην αιχμή της τεχνολογίας», συμπίεση 10:1 και μεγαλύτερα βεντιλατέρ για την ψύξη του μοτέρ. Η εξάτμιση είναι νέα και παράγει περισσότερο, αλλά και πιο σπορ ήχο, ενώ το ντεπόζιτο φτάνει πλέον τα 136 λίτρα και υπόσχεται αυτονομία άνω των 800 χλμ.!
Το 10άρι αυτόματο κιβώτιο SpeedShift αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος, που συναντά στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα και –προαιρετικά- Torsen εμπρός. Το Terrain Management System διαθέτει 7 προγράμματα λειτουργίας (Slippery, Tow/Haul, Sport, Normal, Off Road, Baja και Rock Crawl) που επενεργούν στο τιμόνι, το γκάζι, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας, την εξάτμιση, τα αμορτισέρ και τις αλλαγές του κιβωτίου.
Πρωτιά τόσο για το Raptor, όσο γενικότερα για αυτοκίνητο παραγωγής, είναι το σύστημα Trail-1 Pedal Drive. Ειδικά σχεδιασμένο για ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες, απλοποιεί τη χρήση των πεντάλ και ουσιαστικά συνδυάζει γκάζι-φρένο στο δεξί πεντάλ! Πατώντας το γκάζι, το αυτοκίνητο επιταχύνει κανονικά. Αφήνοντας, όμως, δεν κόβεται μόνο η παροχή καυσίμου, αλλά ενεργοποιούνται τα φρένα! Όσο εντονότερα αφήνεις το γκάζι, τόσο δυνατότερα το Tral-1 επενεργεί στα φρένα. Η λειτουργία θυμίζει κάπως την ανάκτηση ενέργειας στα υβριδικά και ηλεκτρικά, με την διαφορά ότι εδώ όντως μεσολαβούν τα φρένα στην κίνηση του οχήματος.
Οι πρωτιές συνεχίζονται και στα λάστιχα, όπου η Ford εξοπλίζει το νέο Raptor με τα μεγαλύτερα ελαστικά που έχουν τοποθετηθεί σε pick up. Η βασική επιλογή είναι 35 ιντσών, ενώ το ρεκόρ τίθεται με τα προαιρετικά των 37 ιντσών! Με αυτά, η διαδρομή των εμπρός τροχών φτάνει τα 35,5 εκατοστά και των πίσω τα 38,1. Με τους στάνταρ τροχούς η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 30,5 εκατοστά, η γωνία προσέγγισης τις 31 μοίρες, αυτή της αποχώρησης τις 23,9 και αυτή για τη ράμπα, τις 22,7.
Η ανάρτηση του Raptor αποτελείται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, με την κεντρική μονάδα ελέγχου να ρυθμίζει κάθε ένα ξεχωριστά 500 φορές το δευτερόλεπτο. Η πίσω ανάρτηση των πέντε συνδέσμων, δε, είναι ειδικά εξελιγμένη για τις ανάγκες του κορυφαίου pick up.
Τα μεγαλύτερα νέα ωστόσο, αφορούν το αυτοκίνητο που δεν φαίνεται στις φωτογραφίες. Η Ford ανακοίνωσε πως πλέον το Raptor δεν βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας του F-150, καθώς ετοιμάζεται το ακόμα πιο κτηνώδες Raptor R! Περισσότερες πληροφορίες δεν υπάρχουν, αλλά φήμες για Raptor με V8 από Mustang και απόδοση άνω των 700 ίππων κυκλοφορούσαν από τις αρχές του προηγούμενου έτους. Κατά πάσα πιθανότητα, μιλάμε για τον κομπρεσοράτο 5.2 των 760 ίππων και 847 Nm της Shelby GT500, σε detuned μορφή.