Δημιουργικός αναβρασμός επικρατεί στο τμήμα Performance της Ford, καθώς μετά τα ανδραγαθήματα της GT500 ήρθε η ανανέωση για την GT350R.
Οι δυο ειδικές εκδόσεις της Mustang ανταλλάσσουν τεχνολογία και χαρακτηριστικά. Η GT500, ιδιαίτερα στον τομέα του κινητήρα, βασίζεται στην «μικρή αδερφή». Καιρός ήταν για αυτή να πάρει το «δώρο» της από το ισχυρότερο pony car –και Ford παραγωγής, γενικότερα- της Ιστορίας. Η γεωμετρία και διάταξη της ανάρτησης από την «500αρα» παίρνει θέση στον εμπρός άξονα της GT350R, μαζί με τον αναθεωρημένο λόγο της κρεμαγέρας.
Δείτε ακόμα: Το ισχυρότερο Ford της Ιστορίας «εξαφανίζει» τα ελαστικά του (+video)
Σύμφωνα με τον Ed Krenz, μηχανικό της Ford Performance, οι αλλαγές έγιναν με γνώμονα την βελτίωση της ακρίβειας, πρόσφυσης και αμεσότητας του μπροστινού, ώστε ο οδηγός να έχει αυξημένες δυνατότητες «επίθεσης» στην στροφή. Στο ίδιο πλαίσιο, οι ανθρακονημάτινες ζάντες και τα αεροδυναμικά βοηθήματα (εμπρός splitter, πίσω spoiler και διαχύτης) από το πανάλαφρο υλικό, μαζί με την έλλειψη πίσω καθισμάτων και την εξάτμιση τιτανίου.
Διαβάστε επίσης: Ford Mustang Bullitt πάει τάπα στην Autobahn (+video)
Ο ατμοσφαιρικός V8 των 5.2 λίτρων εξακολουθεί να αποδίδει 526 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 582 Nm ροπής, ενώ το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Η ισχύς εξυπακούεται ότι φτάνει στους πίσω τροχούς, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί 3,5 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 270 χλμ./ώρα.