Για πρώτη φορά στην 56χρονη καριέρα της Mustang η Ford παρουσίασε όχι μόνο ηλεκτρική έκδοση, αλλά και SUV μαζί! Η Mach-E έπιασε αμέσως το σφυγμό της αγοράς και έγινε επιτυχία, με τους Αμερικανούς να προσθέτουν την κορυφαία έκδοση Performance στην γκάμα της.
Δείτε ακόμα: Τζάμπα ρεύμα για τη Mustang Mach-E από τη Ford
Η Performance Edition βασίζεται στην GT και ξεχωρίζει εμφανισιακά από αυτή, χάρις στις μαύρες πινελιές στη μάσκα, τις πλαϊνές «εισαγωγές» του προφυλακτήρα και τις κόκκινες δαγκάνες της Brembo πίσω από τις 20άρες ζάντες, που πιάνουν σε 19άρες δισκόπλακες. Στο εσωτερικό οι μόνες διαφορές εντοπίζονται στις γκρίζες επενδύσεις ActiveX, ραφές στο χρώμα του σιδήρου με μικροανακλαστήρες και τις ενθέσεις αλουμινίου στον πίνακα οργάνων. Αλλού επικεντρώθηκε η Ford για την Mach-E GT Performance.
Εκ πρώτης όψεως, ακόμα και στα μηχανικά μέρη, φαίνεται ταυτόσημη με την απλή GT. Δυο ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούν τους άξονες εμπρός-πίσω, με μια συνδυαστική ιπποδύναμη 480 ίππων. Η μεγάλη διαφορά και ειδοποιό στοιχείο της Performance, αφορά το νούμερο της ροπής. Τα 814 Nm της GT γίνονται 860, επιδρώντας αναλόγως στις επιδόσεις. Εκεί που κανονικά χρειάζονται 3,7 δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, η κορυφαία ηλεκτρική Mustang απαιτεί πλέον μόλις 3,5 δλ. για την ίδια μέτρηση! Επίδοση που την φέρνει μόλις 2 δέκατα μακριά από το ισχυρότερο Ford όλων των εποχών: τη φοβερή και τρομερή Shelby GT500 των 760 ίππων (3,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα)!
Διαβάστε επίσης: Γιατί η νέα Mustang χάνει σχεδόν 30 PS στην Ευρώπη;
Προκειμένου να το καταφέρουν, οι μηχανικοί του «Μπλε Οβάλ» μείωσαν την αυτονομία στα 378 από 402 χλμ. Αντίστοιχη διαφοροποίηση θα πρέπει να περιμένουμε στην τιμή, αλλά προς τα πάνω.