Στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Σάο Πάολο έχουμε δει αρκετά ξεχωριστά pickup: το Nissan Navara που σώζει ζωές, το μικρό «αδερφάκι» του VW Amarok ονόματι Tarok, το Fiat Toro που δανείζει πλατφόρμα και μέρος του προσώπου στο Fastback. Μια εταιρία του βεληνεκούς και της παράδοσης στην κατηγορία όπως η Ford, δεν θα μπορούσε να μην «σηκώσει το γάντι» και να απαντήσει με καταιγιστικό ρυθμό.
Δείτε ακόμα: Πιο σκληροτράχηλο Ford Ranger από την αγωνιστική M-Sport
Το Ranger Storm είναι η πρόταση των Βραζιλιάνων -καθότι προϊόν εξέλιξης του εκεί παραρτήματος- για ένα πιο προσιτό Raptor, δίχως να υστερεί σε τίποτα από τον Ευρωπαίο ομόλογό του. Εμφανισιακά δεν μένει αμφιβολία για τις προθέσεις και τις ικανότητες του Storm. Το όνομα που κοσμεί φαρδύ-πλατύ την μάσκα, τα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι που χρησιμεύουν και ως φουσκώματα στα φτερά, η σπορ μπάρα στην καρότσα που εκτείνεται μέχρι την άκρη του παρμπρίζ και εξυπηρετεί ως σχάρα οροφής, ο αναπνευστήρας στα δεξιά, τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και η διχρωμία του αμαξώματος ξεκαθαρίζουν ότι αυτό το Ranger δεν είναι «για πολλά».
Κάτι που επαληθεύει και το μηχανοστάσιο, στο οποίο συναντάμε τον 5κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 3.2 λίτρων με απόδοση 200 ίππων και 470 Nm ροπής. Η ισχύς κατανέμεται στους τέσσερις τροχούς μέσω του αντίστοιχου συστήματος AWD και ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Να σημειωθεί ότι το Ranger Raptor διαθέτει έναν 2λιτρο διτούρμπινο ντίζελ 210 ίππων και 500 Nm ροπής που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων, κάτι που σημαίνει πως η τοποθέτηση του παλαιότερου συνδυασμού μοτέρ-μετάδοσης εξυπηρετεί σκοπούς εξοικονόμησης κόστους.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το απόλυτο αγροτικό με 705 ίππους!
Προς το παρόν το Ranger Storm παραμένει πρωτότυπο, όμως κατά πάσα πιθανότητα η Ford Βραζιλίας να προχωρήσει στην παραγωγή του. Στην Ευρώπη δεν θα το δούμε, καθώς έχουμε το εξαιρετικό Raptor.