Η Ford Pro Vehicles παρουσιάζει τον πιο «καλοντυμένο» εκπρόσωπό της, μέσω του εντυπωσιακού εμπρός μέρους που χαρακτηρίζει το νέο E-Transit Custom.
Η Custom εκδοχή της ηλεκτρικής μορφής του δημοφιλέστερου van της Ευρώπης τοποθετείται κάτω από εκείνη σε θέμα μεγέθους, αλλά από πλευράς εμφάνισης αναμφίβολα καταλαμβάνει την κορυφή της γκάμας – ανεξαρτήτως κινητήρα! Ο συνδυασμός των διπλών LED σε κάθε εμπρός φανάρι, της φωτιζόμενης λωρίδας πάνω από τη μάσκα και του χρωμίου που απαρτίζει το μεγαλύτερο μέρος αυτής, συνθέτουν το πιο πολυτελές «πρόσωπο» που συναντάμε σε van. Σε μεγάλο βαθμό θυμίζει τις εκδόσεις Vignale, που έχουμε δει στα Fiesta, Focus και Mondeo, ενώ φέρνει αρκετά και στο Evos. Κι αυτό τα λέει όλα για την προσέγγιση των σχεδιαστών.
Στα δεξιά του προφυλακτήρα εδράζει η πρίζα, ενώ στα αριστερά της μάσκας το σήμα «E». Ιδιαίτερη εικόνα αντικρύζουμε και στο πίσω μέρος, όπου τα γραφικά των LED πλαισιώνονται από φιμέ διάκοσμο και σήματα.
Το «Μπλε Οβάλ» δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά πέρα από την αυτονομία, που ανέρχεται στα 380 χιλιόμετρα. Μάλιστα ούτε αυτό είναι τελικό νούμερο, καθώς η εταιρία το ανακοινώνει κατά προσέγγιση και βάσει του κύκλου WLTP. Λογικά, πάντως, θα διαθέτει τα ίδια σύνολα με το E-Transit, ήτοι τους ηλεκτροκινητήρες των 181 και 265 ίππων. Αμφότεροι τοποθετούνται στον πίσω άξονα του ηλεκτρικού Transit, παράγοντας ροπή 431 Nm. Για το E-Transit Custon οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 7 δλ. (για την ισχυρότερη έκδοση των 265 ίππων) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 135-140 χλμ./ώρα. Πηγή ενέργειας, τέλος, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι η μπαταρία 68 kWh του E-Transit.
Παρότι παρουσιάστηκε σήμερα, η παραγωγή δεν θα ξεκινήσει πριν το 2023 και θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της Ford Otosan, στο Κοτζάελι της Τουρκίας.