Επιστροφή στα βασικά για το μονοκάμπινο Ford Ranger

Στο λανσάρισμα κάθε νέου μοντέλου είθισται να βλέπουμε πάντα τις κορυφαίες εκδόσεις. Στα αγροτικά αυτό μεταφράζεται σε διπλοκάμπινα αμαξώματα, φουλ έξτρα εξοπλισμό μέσα-έξω (βλέπε μπάρες, ζάντες αλουμινίου, δερμάτινα καθίσματα κλπ) και πανίσχυρα μοτέρ στο μηχανοστάσιο. Οι εκδόσεις που απευθύνονται στον επαγγελματία, όμως, δεν είναι αυτές με τα δέρμα και τα bull bars. Είναι τα μονοκάμπινα, με τις σιδερένιες ζάντες και τους άβαφους προφυλακτήρες. Καλή ώρα, σαν τη βασική έκδοση του νέου Ford Ranger.

Η μονή καμπίνα του pick up με σήμα το «Μπλε Οβάλ» ξεκινά την πορεία της στην Ευρώπη, μαγνητίζοντας τα βλέμματα με το άβαφο «πρόσωπό» του, τους «τρυπητούς» ατσάλινους τροχούς, την παντελή έλλειψη σχεδιαστικών φιοριτούρων και του κλασικόκατου λευκού χρώματος. Βασική έκδοση από τα παλιά, αλλά και με τα όλα της. Γιατί μπορεί να μην φοράει 19άρια/20άρια αλουμινένια «πατούμενα» και να μην έχει σκαλοπάτια/μπάρες/δέρματα, αλλά στο εσωτερικό του μια χαρά συναντάμε και ψηφιακό πίνακα οργάνων, και οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Ο εξοπλισμός συνεχίζει να αποκλίνει από το «βασικόν» της υπόθεσης, προσφέροντας στάνταρ τόσο κάμερα οπισθοπορείας όσο και αυτόματο κλιματισμό, ενώ υπάρχουν και τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας κλπ).

Η καρότσα φτάνει τα 2.332 χλστ.μήκους και 1.876 λίτρα χωρητικότητας, προσφέροντας -όπως σε όλα τα Ranger- τη δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικών συσκευών και τροφοδότησής τους με ρεύμα. Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται σε 1.200 κιλά (3.190 κιλά το συνολικό ωφέλιμο, όχι μόνο του χώρου φόρτωσης) και η μέγιστη δυνατότητα ρυμούλκησης στα 3.500 κιλά, ασχέτως αν η μετάδοση συνδυάζεται με κίνηση στους πίσω (στάνταρ) ή όλους (προαιρετικά) τους τροχούς. Σε κάθε περίπτωση η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, συνεργαζόμενο με τον 2.0λιτρο EcoBlue ντίζελ των 170 ίππων και 420 Nm.

Get it on Google Play Download on the App Store