Μια δεκαπενταετία από την πρώτη φορά που είδαμε το GT-R R35, είμαστε πιο κοντά από κάθε άλλη φορά στο να το αποχαιρετήσουμε. Η Nissan μόλις παρουσίασε την -ακόμα μία- αναβαθμισμένη εκδοχή του «Godzilla», η οποία όπως όλα δείχνουν θα είναι και η τελευταία.
Μην περιμένετε φοβερές αλλαγές βέβαια. Το φρεσκαρισμένο 35άρι διακρίνεται για το ελαφρώς διαφορετικό εμπρός μέρος, που φιλοξενεί πλέον νέο προφυλακτήρα και μεγαλύτερη εισαγωγή εκεί, απορρέοντας από τον αντίστοιχο του Nismo και βελτιώνοντας την ψύξη του VR38DETT. Τα LED ημέρας επίσης αλλάζουν ελαφρώς, όπως αντίστοιχης έκτασης είναι η διαφοροποίηση και στα εξαγωνικά φώτα ομίχλης (που θυμίζουν αρκετά Renault RS). Οι σχεδιαστές έδωσαν ιδιαίτερη βάση στην αεροδυναμική, μονιμοποιώντας τους αεραγωγούς στο καπό και βελτιστοποιώντας τη ροή του αέρα στο πάτωμα και τον διαχύτη. Περισσότερα τα νέα στην καμπίνα των επιβατών, που για πρώτη φορά μπορεί να ντύσει τις επενδύσεις της στο Blue Heaven χρώμα, αρκεί να μιλάμε για την έκδοση Premium.
Η υπόλοιπη γκάμα εξακολουθεί να αποτελείται από τα Pure, Track Edition και T-Spec, με τα δυο τελευταία να ευνοούνται από την υιοθέτηση μηχανικών στοιχείων προέλευσης Nismo. Συγκεκριμένα τα δαχτυλίδια των πιστονιών, οι μπιέλες και ο στρόφαλος του κορυφαίου GT-R είναι πλέον στάνταρ στο μηχανοστάσιο όλων των εκδόσεων, χαρίζοντάς τους -σύμφωνα με τη Nissan- καλύτερη ευστροφία και πιο κοφτερή απόκριση στο «σπουλάρισμα» των τούρμπο. Κατά τα λοιπά, η κατάσταση βαίνει ως είχε. Ο 3.8 V6 twinturbo παραμένει στα 570 άλογα και 637 Nm για το απλό GT-R, τα οποία γίνονται 600 ίπποι και 652 Nm για το Nismo Special Edition. Αλλαγές στις επιδόσεις δεν αναφέρονται, οπότε τα Premium και T-Spec λογικά επιταχύνουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δλ. και φτάνουν μέχρι τα 315 χλμ./ώρα, για να γράψουν τα χρονόμετρα μόλις 2,5 δλ. για το Nismo (ίδια η τελική)!
Από πλευράς τιμής τώρα, το νέο GT-R ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 14.443.000 γεν (89.317 ευρώ) για το βασικό Pure Edition και φτάνουν έως τα 30.613.000 γεν (189.299 ευρώ) για το Nismo Special Edition.