Το Fiat Uno ήταν το αυτοκίνητο που άλλαξε σημαντικά την εικόνα της Fiat όταν παρουσιάστηκε το 1983, αντικαθιστώντας το παρωχημένο 127. Η παραγωγή και διάθεσή του στην Ευρώπη κράτησε μέχρι το 1995, όταν το διαδέχτηκε το πολύ πετυχημένο Punto. Ωστόσο, στη Βραζιλία συνέχισε να κατασκευάζεται με διάφορες αναβαθμίσεις έως και το 2013, ενώ το 2010 είχε λανσαριστεί το νέο Uno.
Στο τέλος του 2021 και μετά από παραγωγή 37 ετών και 4.379.356 οχημάτων στη Βραζιλία, η Fiat αποχαιρετάει το Uno. Γεγονός που το γιορτάζει με την ειδική έκδοση Uno Ciao, η οποία θα διατεθεί σε 250 αριθμημένα αντίτυπα. Το εν λόγω μίνι ημίψηλο Fiat (σαν παραλλαγμένο Panda) θα προσφερθεί αποκλειστικά στην γκρι απόχρωση Silverstone Gray, μαζί με ανθρακί ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών, μαύρους καθρέπτες, λογότυπα και διακοσμητικά στα χρώματα της ιταλικής σημαίας.
Στο εσωτερικό του ξεχωρίζει ο σκουρόχρωμος διάκοσμος, η αριθμημένη πλακέτα στο ταμπλό και ο πλούσιος (για τα δεδομένα του αυτοκινήτου) εξοπλισμός. Αυτός περιλαμβάνει μετωπικούς αερόσακους, air condition, σύστημα πολυμέσων, οθόνη LCD στον πίνακα οργάνων, ηλεκτρικά παράθυρα και ένα πάνελ οροφής με θήκες.
Το Uno Ciao κινείται από το 1.0 λτ. FireFly 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο, ισχύος 75 ίππων και 93 Nm ροπής με αιθανόλη ή 73 hp με βενζίνη. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός μηχανικού 5τάχυτου κιβωτίου.
Οι τιμές του στη Βραζιλία ξεκινούν από 84.990 ρεάλ (σημερινή ισοτιμία 13.116 ευρώ).