Η Ferrari παρουσίασε μια νέα, one-off δημιουργία που ζήτησε ένας εκλεκτός πελάτης, βασιζόμενη στην F8 Tributo και προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά. Το λέει και το όνομά της, εξάλλου: Unica.
H SP48 Unica, λοιπόν, διαφέρει σχεδιαστικά σε μεγάλο βαθμό από την F8 Tributo, ιδίως στο πίσω μέρος. Τα φωτιστικά σώματα εδώ είναι παραλληλόγραμμα και αποτελούνται από τέσσερις λεπτές λωρίδες LED, ενώ ο προφυλακτήρας έχει διαμορφωθεί με σκοπό τη βέλτιστη ψύξη του κινητήρα και την αεροδυναμική απόδοση. Οι αεραγωγοί είναι περισσότεροι και μεγαλύτεροι σε σχέση με την F8, όπως μεγαλύτερο μέγεθος έχουν τόσο οι «μπούκες» της εξάτμισης όσο και ο διαχύτης. Το κρύσταλλο στο χώρο του μοτέρ, τέλος, έχει αντικατασταθεί με ένα κλειστό κάλυμμα που οδηγεί τη ροή του αέρα στο διπλό spoiler.
Μπροστά συναντάμε μια διαρρύθμιση που θυμίζει ελαφρά εκείνη της Roma, αλλά σε πολύ πιο καλλιτεχνική απεικόνιση. Το τρισδιάστατο εφέ στη μάσκα είναι ίδιο με του ιταλικού grand tourer, την ώρα που το κυψελοειδές μοτίβο στον προφυλακτήρα δημιουργείται μέσω 3D εκτυπωτή. Προηγμένες τεχνικές χρησιμοποιούνται και στο προφίλ, με τους πλαϊνούς αεραγωγούς και τις «λεπίδες» των ζαντών να σμιλεύονται μέσω laser!
Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν δημοσιεύονται, όμως στο video των Ιταλών βλέπουμε μια καμπίνα που μοιάζει ίδια με αυτή της F8. To διαμαντοειδές μοτίβο που διατρέχει κατά μήκος το αμάξωμα και βλέπουμε στον προφυλακτήρα, είναι παρόν στο μέσο των καθισμάτων. Κατά τα άλλα, ένα «SP48 Unica» στα δεξιά του ταμπλό είναι αυτό που διαχωρίζει τον διάκοσμο της one-off Ferrari από την Tributo.
Πληροφόρηση δεν έχουμε ούτε για τα μηχανικά μέρη, οπότε αφού δεν ανακοινώνονται αλλαγές λογικά συνεχίζει ο 3.9 V8 twinturbo της F8 Tributo, απαράλλαχτος. Συνεπώς μιλάμε για απόδοση 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και 770 Nm στις 3.250 σ.α.λ., που τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η Tributo χρειάζεται 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και επιταχύνει μέχρι τα 340 χλμ./ώρα, συνεπώς ανάλογα στοιχεία επιδόσεων θα πρέπει να χαρακτηρίζουν και τη Unica.