Τον Μάιο του 2021, η Ferrari αποκάλυψε την 812 Competizione, την πιο σκληροπυρηνική έκδοση της 812 Superfast, προσφέροντάς της βελτιώσεις στον κινητήρα και την αεροδυναμική. Παρόλο που τόσο η Competizione όσο και η Competizione A, δηλαδή η κάμπριο εκδοχή του μοντέλου, είναι εκτός αποθέματος, η Ferrari αποκάλυψε μία μοναδική έκδοση του οχήματος που θα διατεθεί σε δημοπρασία για καλό σκοπό.
Η Ferrari εμπνεύστηκε από τη διαδικασία δημιουργίας κάθε νέου μοντέλου. Σημειώσεις, σκίτσα και ιδέες σχεδιάστηκαν πάνω σε ένα κίτρινο χαρτόνι, βάζοντας τα θεμέλια για τη γέννηση αυτού του ιδιαίτερου οχήματος. Η συγκεκριμένη Tailor Made 812 Competizione έχει βαφεί σε κίτρινο χρωματισμό Giallo Tristrato, με το αμάξωμα να παίζει τον ρόλο του καμβά, φιλοξενώντας τις ιδέες και τα σχέδια του Flavio Manzoni, επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας. Έτσι, οι σημαντικότερες λεπτομέρειες που συνέβαλαν στη δημιουργία της 812 Competizione έχουν αποτυπωθεί πάνω στο αμάξωμά της σε απόχρωση DS Nero (μαύρο). Αξιοσημείωτη είναι η λεπίδα από ανθρακονήματα που κόβει το οριζόντιο επίπεδο του μπροστινού καπό και λειτουργεί ως εισαγωγή αέρα για τον κινητήρα, οι χαρακτηριστικές περσίδες στο πλάι, φόρος τιμής στην καλύτερη δωδεκακύλινδρη παράδοση της Ferrari.
Η ίδια ιδέα εφαρμόστηκε και στο εσωτερικό. Το Alcantara νέας γενιάς που καλύπτει το σύνολο της καμπίνας αυτής της 812 Competizione, αποτελείται από 65% ανακυκλωμένο πολυεστέρα και παρουσιάστηκε ως παγκόσμια πρεμιέρα στη Ferrari Purosangue. Είναι διακοσμημένο με σχεδιαστικά σκίτσα που έχουν κεντηθεί απευθείας πάνω του χρησιμοποιώντας μια εξαιρετικά καινοτόμο τεχνική. Αυτή είναι μια πραγματικά μοναδική λύση, καθώς η Ferrari συνήθως χρησιμοποιεί δέρμα για αυτό το είδος προσαρμοσμένου μοτίβου. Ολοκληρώνει την κομψή εσωτερική επένδυση με μαύρο trilobal Superfabric που χρησιμοποιείται για τα πατάκια, αλλά και για την επένδυση στο πίσω μέρος της καμπίνας επιβατών.
Το σπορ όχημα δεν έχει λάβει κάποια περαιτέρω βελτίωση ή αλλαγή στα μηχανικά της, διατηρώντας τον κινητήρα V12 των 6.5 λίτρων και 830 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Να θυμίσουμε πως σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η 812 Competizione ξεπερνά σε τελική ταχύτητα τα 340 χλμ./ώρα εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,85 και 7,5 δευτερόλεπτα.
Φυσικά, όμοιά της δεν πρόκειται να υπάρξει. Η Ferrari θα διαθέσει αυτή τη μοναδική δημιουργία σε δημοπρασία στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ, και πιο συγκεκριμένα στο Ferrari Gala. Όλα τα έσοδα θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς, όμως η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει διευκρινίσει ακόμα σε ποιον ακριβώς οργανισμό ή ένωση θα καταλήξουν τα χρήματα.