Ούτε μια μέρα μετά τη διαρροή της, η Ferrari αποκάλυψε επίσημα την κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής της. Η SF90 XX Stradale δεν επαναφέρει τελικά τα γράμματα LM, αλλά εύκολα μπορείς να την πας στο Le Mans και να αρχίσεις το κυνήγι χρόνων.
Το πρώτο, φυσικά, που τραβάει τα βλέμματα είναι η τεράστια σταθερή (και ρυθμιζόμενη) αεροτομή, για πρώτη φορά σε Ferrari παραγωγής από την F50, κλέβοντας την παράσταση ακόμα κι όταν βλέπεις το αυτοκίνητο από μπροστά. Οι αεραγωγοί στο καπό και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές δίνουν το στίγμα της καλύτερης ψύξης, εν προκειμένω στα φρένα, τα ψυγεία και τον ηλεκτροκινητήρα. Στο πίσω μέρος δεσπόζει η πλήρως ανασχεδιασμένη διάταξη του διαχύτη, που συνοδεύεται από εισαγωγές σε όλη την επιφάνεια του προφυλακτήρα και εντελώς άλλη μορφή στα φανάρια, που πλέον αποτελούνται από μια ενιαία λωρίδα LED αντί των τεσσάρων παραλληλόγραμμων της απλής SF90.
Οι αεροδυναμικές αλλαγές, που εκτείνονται και στη μορφή του πατώματος, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης κατά 140 κιλά. Μόνο η αεροτομή δίνει 315 κιλά downforce, ενώ συνολικά η XX Stradale «βιδώνεται» στο οδόστρωμα με 530 κιλά στα 250 χλμ./ώρα. Βελτιστοποιημένα είναι και τα φρένα, με δίσκους 398 χλστ. εμπρός και 390 χλστ. πίσω (από 360 χλστ.). Οι μεγαλύτερες δισκόπλακες, η καλύτερη ψύξη, το αναβαθμισμένο σύστημα ABS Evo και τα ελαστικά Michelin Cup 2 μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος στο 200-0 χλμ./ώρα κατά 13,1 μέτρα, διαμορφώνοντας το συνολικό διάστημα ακινητοποίησης από τα 200 χλμ./ώρα σε μόλις 108,1 μέτρα. Με την επιλογή των προαιρετικών Michelin Cup 2 R και των ανθρακονημάτινων τροχών (20άρες αλουμινίου οι στάνταρ ζάντες), το φρενάρισμα βελτιώνεται περαιτέρω.
Η ίδια αρχή χαρακτηρίζει και τους χρόνους πίστας, οι οποίοι εξάλλου είναι το κύριο ζητούμενο στην SF90 XX Stradale. Καταρχάς, έχουμε ένα πρόγραμμα λειτουργίας κατευθείαν από τη Formula 1. Στο Qualifying Mode οι 3 ηλεκτροκινητήρες παρέχουν μια σύντομη αύξηση ισχύος (30 φορές μάξιμουμ), προκειμένου να «ξεκολλάει» ταχύτερα το αυτοκίνητο στις εξόδους των στροφών. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, η λειτουργία αυτή από μόνη της μειώνει το χρόνο στο Φιοράνο κατά 0,25 δλ. Περιέργως, δεν ανακοινώνουν πόσο κατεβάζει το γυρολόγιο συνολικά η XX σε σχέση με τη Stradale. Λογικά σε σημαντικό βαθμό, καθώς τα καλύτερα φρένα και η υψηλότερη κάθετη δύναμη συνδυάζονται τόσο με περισσότερη δύναμη, όσο και με χαμηλότερο βάρος.
Η XX Stradale ζυγίζει 10 κιλά λιγότερο συγκριτικά με την απλή SF90, σταματώντας τη ζυγαριά στα 1.560 κιλά η κουπέ και τα 1.660 κιλά η Spider. Ο 4.0 V8 twinturbo εμφανίζεται δυνατότερος κατά 17 άλογα, φτάνοντας πλέον στους 797 ίππους. Περισσότερη ισχύ έχει και η τριάδα των ηλεκτροκινητήρων, με 232 ίππους αντί 220. Συνολικά, ο οδηγός της XX προστάζει 1.030 άλογα και μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,3 δλ. (-0,2 δλ.), ενώ το 0-200 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ. (επίσης 0,2 δλ. λιγότερα). Η τελική ταχύτητα είναι αναμενόμενα μειωμένη λόγω αεροδυναμικής, στα 320 χλμ./ώρα (από 340)