Μια εβδομάδα μετά τις πρώτες του φωτογραφίες, το ασύλληπτο CR-V Hybrid Racer των 800 ίππων αποκαλύφθηκε με κάθε επισημότητα από τη Honda. Ένα από τα πιο ιδιαίτερα και εξωφρενικά projects που έχει υλοποιήσει η ιαπωνική εταιρία, με καταγωγή από τα μονοθέσια του IndyCar.
Το υβριδικό και αγωνιστικό SUV βρίθει αεροδυναμικών βοηθημάτων, αποτελούμενα εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει για το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος, που είναι πλέον άκρατα φουσκωμένο και ντυμένο σε έναν χρωματικό συνδυασμό γαλάζιου-κόκκινου. Το σωληνωτό σασί που εδράζει την κατασκευή επέβαλε το «κόψιμο» του μισού ύψους των θυρών, οι οποίες ανοίγουν α λα McLaren. Ακόμα πιο εντυπωσιακό το άνοιγμα του «καπό», το οποίο στην ουσία είναι το μισό αμάξωμα! Για να κάνουν τη δουλειά τους οι μηχανικοί, σηκώνεται ολόκληρο το τμήμα από τη μέση και πίσω, αποκαλύπτοντας την καρδιά του «τέρατος».
Την κίνηση του CR-V Hybrid Racer αναλαμβάνει ένας αγωνιστικός 2.2 V6 twinturbo, ίδιος με αυτούς που προμηθεύει η Honda πολλές ομάδες του πρωταθλήματος IndyCar. Για την ακρίβεια, ίδιο με αυτόν που θα έχουν τα μονοθέσια στην καινούργια σεζόν. Οπότε, κατά κάποιο τρόπο, έχουμε και αγωνιστικά αποκαλυπτήρια για τη Formula 1 της Αμερικής. Το μοτέρ είναι υβριδικό και χρησιμοποιεί επικουρικά ηλεκτροκινητήρα, ωστόσο δεν αποκαλύπτεται πόσο αποδίδει ο θερμικός και πόσο ο ηλεκτρικός. Αυτό που αναφέρεται είναι ότι χρησιμοποιεί υπερπυκνωτές αντί για μπαταρίες, και η ισχύς – που φτάνει στα 800 άλογα και ξεπερνά κατά 65-100 (αναλόγως ρύθμισης) τα υπάρχοντα μοτέρ των IndyCars.
Το δημιούργημα των Honda Performance Development/Auto Development Center αξιοποιεί μπροστά δισκόπλακες 15 ιντσών της Brembo από το αγωνιστικό NSX GT3, και δισκόφρενα 14 ιντσών πίσω, από το μονοθέσιο του IndyCar. Από τον ίδιο «χορηγό», την Dallara IR-18 δηλαδή, προέρχεται και η ανάρτηση. Οι τροχοί φτάνουν τις 20 ίντσες και ντύνονται με ελαστικά 285/35 μπροστά, ενώ πίσω που καταλήγει και η ισχύς -μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου– φροντίζουν πέλμα/προφίλ 305/35.
Το Civic Hybrid Racer θα παρελάσει σε αρκετούς αγώνες IndyCar της νέας σεζόν, αρχής γενομένης από τον πρώτο αγώνα, στις 3 Μαρτίου.