To δημοφιλές Kia Sportage έκανε προ ημερών την πρεμιέρα του στην Αμερική και σήμερα μας παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα η έκδοση της ευρωπαϊκής αγοράς, η οποία θα εμφανιστεί στην έκθεση του Μονάχου.
Το νέο Kia Sportage έχει σχεδιαστεί για την αγορά της Ευρώπης και παρά το γεγονός πως δεν έχει σημαντικές διαφορές από το παγκόσμιο μοντέλο που αποκαλύφθηκε στις αρχές Ιουλίου, η ευρωπαϊκή version είναι κοντύτερη κατά 133 χλστ., με το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 4.515 χλστ. Από εκεί κι έπειτα το πλάτος ανέρχεται στα 1.856 χλστ., με το ύψος να είναι στα 1.645 χλστ., με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.680 χλστ. Νούμερα που σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρουν άνετους χώρους επιβατών κι αποσκευών, μιας και το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 591 λίτρων.
Σχεδιαστικά τώρα, εντυπωσιακό είναι το νέο λογότυπο της μάρκας στο καπό και στη πόρτα του πορτ μπαγκάζ, ενώ και σε αυτό το μοντέλο συναντάμε το γνώριμο πλέον Tiger Nose της Kia. Επιπλέον το βλέμμα σας θα πέσει στα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν μπούμερανγκ, ενώ στο προφίλ του αμαξώματος υπάρχουν έντονες γραμμές κατά μήκος. Στο οπίσθιο μέρος υπάρχουν όμορφα φωτιστικά σώματα τα οποία ενώνονται μεταξύ τους με μια ενιαία LED λωρίδα. Νέες θα είναι κι οι ζάντες που θα είναι διαθέσιμες σε διάσταση 17, 18 και 19 ιντσών, σε έξι διαφορετικά σχέδια και χρώματα.
Εξίσου εντυπωσιακός είναι κι ο σχεδιασμός της καμπίνας, όπου το βλέμμα επικεντρώνεται στις δυο οθόνες (μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το infotainment διάστασης 12,3 ιντσών) οι οποίες πέρα από την τεχνολογική αναβάθμιση που προσφέρουν στο μοντέλο, συμβάλλουν και στην άριστη πληροφόρηση του οδηγού. Μια ακόμα όμορφη πινελιά είναι ο περιστροφικός διακόπτης για το αυτόματο κιβώτιο, ενώ θα είναι διαθέσιμα διαφορετικά οδηγικά προφίλ (Eco, Normal, Sport), ενώ ενσωματώνεται και η λειτουργία Terrain Mode για να βελτιώνει την κίνηση σε πιο κακοτράχαλο οδόστρωμα.
Σε ότι αφορά την κινητήρια γκάμα τώρα, τα μηχανικά σύνολα είναι τα αναμενόμενα με turbo και χωρητικότητα 1.6 λίτρων, με τον υποψήφιο κάτοχο να μπορεί να επιλέξει μεταξύ κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου με ήπια υβριδική τεχνολογία (μόνο η βασική diesel δεν έχει mild hybrid τεχνολογία), ενώ διαθέσιμη θα είναι μια full υβριδική έκδοση, αλλά και μια plug-in hybrid! Ξεκινώντας με τους κινητήρες βενζίνης αυτοί αποδίδουν 150 και 180 ίππους, ενώ οι diesel είναι με 115 και 136 άλογα. Η υβριδική έκδοση του Sportage αποδίδει 180 ίππους, οι οποίοι θα συνεργάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα 44,2 kW, που αντλεί ενέργεια από την μπαταρία των 14,9 kWh, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τα 230 άλογα. Στην κορυφή τοποθετείται η plug-in hybrid έκδοση του Sportage με ισχύ 265 ίππων. Σε αυτή την έκδοση έχουμε τον ίδιο κινητήρα βενζίνης με την υβριδική, αλλά έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW και μια μεγαλύτερη μπαταρία 13,8 kWh που εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα. Η μετάδοση της κίνησης ανάλογα τον τύπο του κινητήρα εξασφαλίζεται είτε από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε από ένα διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και μια ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση!