Μετά το Audi A4, σειρά είχε το Α5 να ανανεωθεί στα σημεία με την εταιρεία να αναφέρει πως είναι ελκυστικότερο από ποτέ. Διαθέσιμο σε τρεις τύπους αμαξώματος, Coupe, Cabriolet και Sportback, όπου στο βασικό τους εξοπλισμό υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ οι ακριβότερες εκδόσεις ενσωματώνουν matrix LED φωτισμό.
Δείτε ακόμα: Τα VW e-up!, e-Golf και Audi e-tron στην 84η ΔΕΘ
Στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης τώρα, το Audi A5 διαθέτει ένα δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, μιας και η μάσκα είναι μεγαλύτερη και αρκετά επιβλητικότερη, ενώ φέρει κι αεραγωγούς πάνω από το λογότυπο της Audi, θυμίζοντας έτσι το Audi Sport Quattro. Οι πλαϊνές εισαγωγές αέρα τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και η μαύρη λεπίδα στο κατώτερο σημείο του προφυλακτήρα. Στο οπίσθιο τμήμα του αυτοκινήτου ξεχωρίζει ο διαχύτης, αλλά κυρίως οι τραπεζοειδείς απολήξεις του συστήματος εξαγωγής.
Στη χρωματική παλέτα υπάρχει κι ένα νέο χρώμα με την ονομασία District Green Paint, το οποίο έρχεται να πλαισιώσει τα υπόλοιπα έντεκα, ενώ διαθέσιμα θα είναι και τα εξοπλιστικά πακέτα Standard, Advanced, και S Line, όπου κάθε ένα προσδίδει ένα διαφορετικό παρουσιαστικό στο Audi A5.
Δείτε ακόμη: Άνετο το Audi TT Roadster στον «τάρανδο» (+video)
Η καμπίνα προέρχεται αυτούσια από το νέο Audi A4, με την οθόνη αφής του νέου συστήματος ΜΜΙ, 10,1 ιντσών, κάτι που σημαίνει πως έχει φύγει το περιστροφικό χειριστήριο που υπήρχε στα προ facelift μοντέλα. Το σύστημα infotainment διαθέτει νέο ταχύτερο επεξεργαστή για τη βέλτιστη και γρήγορη επεξεργασία των εντολών του οδηγού. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, το γνωστό Audi Virtual Cockpit, με την οθόνη των 12,3 ιντσών, η οποία αποτυπώνει κάθε πληροφορία που χρειάζεται.
Όσον αφορά τους κινητήρες, το νέο Audi A5 θα είναι διαθέσιμο με τέσσερα μηχανικά σύνολα, τα οποία συνεργάζονται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου, με την ιπποδύναμη του μοντέλου να ξεκινάει από τους 161 ίππους. Η μεγαλύτερη αλλαγή χωρίς καμία αμφιβολία είναι στον κινητήρα του S5. Σε αυτή τη περίπτωση ο 6κύλινδρος, 3λιτρος turbodiesel κινητήρας αποδίδει 342 ίππους, με την ροπή να αγγίζει τα 700 Nm και το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Νέα φώτα της Audi ενημερώνουν τους άλλους οδηγούς!
Επίσης, το S5 Coupe και το S5 Sportback προσφέρονται εκτός Ευρώπης με τον 3.0 λτ. TFSI V6 των 345 ίππων και 500 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ. (στο S5 Coupe).
Στην Ευρώπη, το ανανεωμένο Audi A5 θα ξεκινήσει να διατίθεται από το φθινόπωρο, με την τιμή να ξεκινάει στη Γερμανία από τα 42.900 ευρώ για το Α5 Coupe 40 TFSI.