Η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα των e-Tron με τα νέα Q6 και SQ6. Δυο ολοκαίνουργια ηλεκτρικά SUV που διακρίνονται για τη συναρπαστική τους εμφάνιση και τις κορυφαίες επιδόσεις, ορμώμενες από αποδόσεις που φτάνουν έως τα 519 άλογα.
Το νέο Q6 e-Tron δεσπόζει για το επιβλητικά δυναμικό εμπρός μέρος, όπου συναντάμε αιχμηρά φωτιστικά σώματα πέριξ της κλειστής μάσκας Singleframe και του επιθετικού προφυλακτήρα – ειδικά στο SQ6. Οι 20άρες ζάντες (18 ή 19 ίντσες στο Q6 e-Tron) μαγνητίζουν τα βλέμματα στο προφίλ, ενώ πίσω αναλαμβάνουν τη θέαση τα ενιαία φανάρια (που μέσω των LED απεικονίζουν διάφορα σχήματα, όπως βέλη για να δείχνουν αν περνάει πεζός μπροστά από το αυτοκίνητο) και ο διαχύτης. Από πλευράς διαστάσεων τώρα, το Q6 e-Tron φτάνει τα 4.771 χλστ. σε μήκος, τα 1.993 χλστ. πλάτους, τα 2.899 χλστ. μεταξονίου και τα 1.648 χλστ. ύψους.
Ακόμα πιο «διαστημική» η καμπίνα των επιβατών, με την πανοραμική διάταξη των οθονών να καταλαμβάνει σχεδόν όλη την επιφάνεια του ταμπλό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 11,9 ιντσών πλαισιώνεται από μια οθόνη αφής 14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, η οποία με τη σειρά της έχει δίπλα ένα ακόμα μόνιτορ 10,9 ιντσών που ενημερώνει το συνοδηγό. Η τρίτη αυτή οθόνη, όπως και το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, είναι προαιρετικά αλλά οι Γερμανοί πιστεύουν πως πάνω από το 70% των αγοραστών θα τα επιλέξουν. Highlight συνιστά και το ηχοσύστημα 22 ηχείων της Bang & Olufsen, ενώ ούτε οι χώροι αφήνονται σε δεύτερη μοίρα: χαρακτηριστικά τα 526 λίτρα του πορτμπαγκάζ (που γίνονται 1.529 όταν αναδιπλωθεί το πίσω κάθισμα) και τα 64 λίτρα του εμπρός («frunk»).
Το Q6/SQ6 e-Tron πατάει στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (ίδια με της Porsche Macan EV) και αξιοποιεί μια μπαταρία 100 kWh (94,9 kWh αξιοποιήσιμα), που χαρίζει μέγιστη αυτονομία 625 χλμ. Το Q6 e-Tron παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες 387 ίππων, οι οποίοι στην Αμερική παράγουν κανονικά 428 και με το launch control 462 ίππους. Η διαφορά στο 0-100 χλμ./ώρα ωστόσο δεν είναι τόσο μεγάλη, καθώς το αμερικανικό θέλει 5,0 δλ. και όλων των άλλων αγορών 5,9 δλ., ενώ η τελική και στις δυο περιπτώσεις περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Σαφώς ταχύτερο το SQ6 e-Tron των 519 ίππων (με launch control, 489 άλογα κανονικά), που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 230 χλμ./ώρα.
Η ισχύς φόρτισης των 270 kW επιτρέπει δυνατότητα πλήρωσης 10-80% σε 10 λεπτά, ενώ στο ίδιο διάστημα μπορεί να πάρει μέχρι 255 χλμ. αυτονομίας. Από θέμα τιμής, το Q6 e-Tron θα ξεκινά στη Γερμανία από τις 74.700 ευρώ και το SQ6 e-Tron από τις 93.800 ευρώ.