Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Toyota, αλλά και ολόκληρης της κατηγορίας των crossover, ανανεώνεται εκ βάθρων και περνάει στη δεύτερη γενιά του. Το C-HR εξελίσσει τις φουτουριστικές γραμμές του πρώτου, μένει πιστό στα υβριδικά σύνολα και τους κάνει «raise» με ένα νέο PHEV.
Εξωτερικά δικαιώνονται όλα τα renderings, καθώς το C-HR 2ης γενιάς μεταφέρει σχεδόν αυτούσιες τις γραμμές του πρωτοτύπου Prologue. Το εμπρός μέρος θυμίζει αρκετά εκείνο του νέου Prius, με τα φώτα σχήματος «C» να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος πάνω από τον αιχμηρό προφυλακτήρα, στον οποίο καταλήγουν οι άκρες τους. Η κλίση της οροφής (και η διχρωμία με το αμάξωμα) συνεχίζει να θυμίζει κουπέ, που πλέον αποκαλείται «super coupe» από τους Ιάπωνες, λόγω της νέας διαμόρφωσης στο πίσω μέρος. Τα ακροβολισμένα φωτιστικά σώματα του σημερινού δίνουν τη θέση τους σε τρεις λεπτές λωρίδες LED ενιαίας διάταξης, που φιλοξενούν στο κέντρο τους τη φωτιζόμενη ονομασία του μοντέλου.
Από πλευράς διαστάσεων το C-HR εμμένει στην κόμπακτ προσέγγιση, εμφανίζοντας μάλιστα μικρότερο μήκος σε σχέση με πριν. Από άκρη σε άκρη μετρά 4.360 χλστ., τη στιγμή που το απερχόμενο μοντέλο αριθμεί 4.390 χλστ. μήκους. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.640 χλστ., το πλάτος έχει πάρει 35 χλστ. (1.830 χλστ.), ενώ το ύψος είναι είτε 1.558 χλστ. ή 1.564 χλστ., αναλόγως έκδοσης (1.565 χλστ. το σημερινό). Για πρώτη φορά συναντάμε και ζάντες 20 ιντσών, στην πιο σπορ GR Sport Premiere Edition (18 ή 19 ιντσών στις υπόλοιπες).
Στο εσωτερικό δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η ανάλογης διαγωνίου οθόνη αφής στην κορυφή του ταμπλό (στις πλουσιότερες εκδόσεις, 8 ιντσών στις βασικές), που παρέχει έλεγχο στις λειτουργίες του αυτοκινήτου και του συστήματος πολυμέσων Toyota Smart Connect. Αναλόγως εξοπλιστικού επιπέδου, το νέο C-HR προσφέρει πανοραμική ηλιοροφή, ambient φωτισμό 64 διαφορετικών αποχρώσεων και premium ηχοσύστημα της JBL. Παράλληλα παρέχεται ο χειρισμός διαφόρων λειτουργιών (όπως του κλιματισμού) εξ αποστάσεως δια smartphone, μέσω της εφαρμογής MyT.
Πληρέστατη και η «ομπρέλα» ασφαλείας Toyota Safety Sense, από την οποία ξεχωρίζει το σύστημα καταστολής επιταχύνσης. Η λειτουργία Acceleration Suppression έχει εξελιχθεί για να αντιμετωπίζει το μπέρδεμα γκαζιού-φρένου, κόβοντας αυτόματα το πρώτο όταν ανιχνεύσει ακούσια επιτάχυνση που μπορεί να προκαλέσει σύγκρουση. Επίσης νέο, το Proactive Driving Assist (PDA) λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες, παρέχοντας ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι όταν πλησιάζει ένα πιο αργό όχημα ή όταν μπαίνει σε μια στροφή. Το Steering Assist με τη σειρά του, αναγνωρίζει τη στροφή μπροστά και προσαρμόζει τη δύναμη του τιμονιού για να βοηθήσει τον οδηγό να την πάρει πιο ομαλά και σταθερά.
Το εντελώς νέο δεύτερης γενιάς Toyota C-HR θα είναι διαθέσιμο με τέσσερις εξηλεκτρισμένους κινητήρες βενζίνης. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τους υβριδικούς (HEV) 1.8 λτ. και 2.0 λτ. και ένα 2.0 λτ. plug-in hybrid (PHEV). O 2.0 HEV θα προσφέρεται και με την έξυπνη τετρακίνηση AWD-i, δηλαδή με πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των πίσω τροχών. Ο 1.8 Hybrid θα είναι αυτός με τη συνδυαστική ισχύ των 140 ίππων που εξοπλίζει και το ανανεωμένο Corolla, ενώ ο 2.0 Hybrid θα αποδίδει συνδυαστικά 200 άλογα. Για τον 2.0 PHEV δεν ανακοινώνει τεχνικά στοιχεία, ωστόσο το πιθανότερο είναι να είναι το ίδιο σύνολο με του νέου Toyota Prius. Στο εν λόγω μοντέλο αποδίδει συνδυαστικά 223 ίππους και αποτελείται από το βενζινοκινητήρα των 153 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα των 163 ίππων.