Το Daihatsu Copen δέχεται τις περιποιήσεις του τμήματος ειδικών αποστολών της Toyota και γίνεται ένα από τα πιο ζωηρά μικρά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Δείτε ακόμα: Daihatsu Mira Sporza: Ο Σαμουράι των 653 κ.εκ.!
Το Copen GR Sport αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Daihatsu με την Gazoo Racing, κάτι που φαίνεται κι από τα λογότυπα της Gazoo στη γρίλια και στο πορτ-μπαγκάζ. Το τμήμα επιδόσεων της Toyota έχει κάνει δουλειά και κάτω από το αμάξωμα, αυξάνοντας την ακαμψία του πλαισίου και αναβαθμίζοντας το στήσιμο της ανάρτησης. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέο εμπρός υποπλαίσιο, σφιχτότερα αμορτισέρ και ελαφρώς πιο μαλακά ελατήρια, ώστε να βελτιωθεί το κράτημα αλλά όχι σε βάρος της κύλισης.
Εμφανισιακά το επιθετικό προφίλ των προφυλακτήρων, οι ζάντες 16 ιντσών της BBS, ο διαχύτης και η χαμηλωμένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, χαρίζουν στο Copen GR Sport χαρακτήρα. Στο εσωτερικό το ίδιο κάνουν τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και το τιμόνι της Momo, μαζί με τις κόκκινες ραφές σε καθίσματα, λαβή επιλογέα και το κόκκινο χρώμα στον πίνακα οργάνων.
Διαβάστε επίσης: Daihatsu Charade Gtti: To downsizing πριν γίνει μόδα
Την κίνηση αναλαμβάνει ο 3κύλινδρος κινητήρα των 660 κ.εκ., που αποδίδει 65 ίππους και είναι απαράλλαχτος σε σχέση με το μοτέρ που εξοπλίζει την βασική έκδοση του Daihatsu Copen. Συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT που προσφέρει 7 προεπιλεγμένες σχέσεις.