Η Daihatsu είναι γεγονός πως κάπου τα έχει μπερδέψει με την γκάμα της. Το Terios έχει απαρνηθεί τον παραδοσιακό του χαρακτήρα, ακόμα και το μέγεθος, μεγαλώνοντας σε διαστάσεις, αγνοώντας την τετρακίνηση και γενόμενο ένα mainstream crossover για την αγορά της Ινδονησίας. Το Rocky, ευρύτερα γνωστό σε εμάς ως Feroza, επίσης δεν θυμίζει σε τίποτα το πρώτο μοντέλο. Αλλά προσεγγίζει σε ύφος και διαστάσεις το Terios!
Δείτε ακόμα: H ιαπωνική έκδοση του Toyota Yaris θα είναι 4κινητη!
Το νέο Rocky βασίζεται στην παγκόσμια πλατφόρμα DGNA της Daihatsu, που κατ’ ουσίαν είναι μια οικονομική παραλλαγή της TGNA από τη μητρική Toyota, και αποτελεί το όμορο μοντέλο του Raize. Οι διαστάσεις είναι ταυτόσημες, με το μήκος να βρίσκεται κάτω από τα 4 μέτρα (3.995 χλστ.), το πλάτος στα 1.695 χλστ., το ύψος στα 1.620 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.525 χλστ. Για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς που γνωρίζουμε, το μικρό SUV της φίρμας από την Οζάκα είναι πιο κοντό και στενό από το Nissan Juke, αλλά ψηλότερο.
Διαβάστε επίσης: Daihatsu Terios vs Suzuki Jimny: Ποιο είναι πιο «κατσίκι»; (+video)
Κάτω από το αμάξωμα, συναντάμε τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 998 κ.εκ. με απόδοση 98 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 140 Nm ροπής στις 2.400-4.000 σ.α.λ. Σε αντίθεση με το Raize, όμως, εδώ συνδυάζεται μόνο με το κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης. Όπως το αδελφό μοντέλο της Toyota, έτσι και η σύγχρονη μετενσάρκωση του αυθεντικού Terios διατίθεται σε τετρακίνητη έκδοση, ενώ η βάση της γκάμας απαρτίζεται από αμιγώς δικίνητη. Η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος, τέλος, εγγυάται την ασφαλή διέλευση από τα εκτός δρόμου περάσματα.