H Dacia παρουσίασε πλήρως τα νέα Sandero, Sandero Stepway και το σεντάν Logan, τα οποία εμφανίζονται πιο σύγχρονα σε τεχνολογία και μοντέρνα σε σχεδιασμό από ποτέ. Μάλιστα το Sandero αποτελεί το πιο δημοφιλές μοντέλο στην Ευρώπη σε λιανικές πωλήσεις από το 2017 και το best seller Dacia με 2,1 εκατομμύρια ταξινομήσεις από το 2004 και μερίδιο 32% για τον κατασκευαστή.
Δείτε ακόμα: Ποιο Dacia Duster συμφέρει; Βενζίνη, diesel ή LPG;
Το πρώτο στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις στις δύο εκδόσεις του Sandero, δεν είναι άλλο από τον πολύ ελκυστικό σχεδιασμό, από όποια πλευρά και να τα δει κανείς. Ειδικά το crossover Sandero Stepway είναι ακόμα πιο θελκτικό, χάρη στα πρόσθετα στοιχεία στο αμάξωμά του, που τονίζουν τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα του. Από τα πιο εντυπωσιακά αισθητικά τους γνωρίσματα είναι τα φωτιστικά σώματα με τα LED σε σχήμα Y σε οριζόντια διάταξη. Το νέο Sandero είναι μεγαλύτερο από το προγενέστερο και έχει μήκος 4.088 χλστ. (+19 χλστ.), πλάτος 1.848 χλστ. (+115 χλστ.), ύψος 1.499 χλστ. (-20 χλστ.) και μεταξόνιο 2.604 χλστ. (+15 χλστ.). Το Sandero Stepway φτάνει τα 4.099 χλστ. σε μήκος λόγω των διαφορετικών προφυλακτήρων, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι 201 χλστ., έναντι 162 χλστ. το Sandero. To Logan είναι πιο μακρύ λόγω του επιπλέον πίσω τρίτου όγκου και φτάνει τα 4.396 χλστ.
Πολύ μοντέρνος είναι ο σχεδιασμός και στο εσωτερικό του ολοκαίνουργιου Sandero, όπου παράλληλα έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα κατασκευής και ο εξοπλισμός. Επίσης, προσφέρονται άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και πορτ μπαγκάζ 328 λτ. (528 λτ. το Logan). Στον εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- βάση για κινητό, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, αυτόματη λειτουργία φώτων, αυτόματος κλιματισμός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός – πίσω, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και ηλεκτρική ηλιοροφή. Επίσης, θα διατίθενται συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και ελέγχου των τυφλών σημείων.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe 90hp
Τα νέα Sandero και Logan βασίζονται στην πλατφόρμα CMF (του νέου Clio) η οποία εγγυάται αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο βάρος. Σε συνδυασμό με το νέο εμπρός άξονα παρέχονται βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και άνεση. Επίσης, το μακρύτερο μεταξόνιο συμβάλλει στην καλύτερη σταθερότητα, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.
Για την κίνηση του νέου Sandero υπάρχον μόνο κινητήρες βενζίνης 1.0 λτ. Πρόκειται για τον βασικό SCe 65, τον turbo TCe 90 με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή CVT και τον διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) ECO-G 100 με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Dacia Duster 1.3 TCe 130 hp 4×2