Η Citroen ενισχύει τη θέση της στην γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της με τα πιο αποδοτικά Citroen e-C4 και e-C4 X, τα οποία διαθέτουν ισχυρότερο κινητήρα και μεγαλύτερη μπαταρία – αυτονομία. Παράλληλα στις πρώτες εκδόσεις Live, Feel και Feel Pack παραμένει η βασική επιλογή του ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων μαζί με την μπαταρία των 50 kWh για αυτονομία έως 360 χιλιόμετρα.
Νέος συνδυασμός 156 ίππων και 420 χλμ. αυτονομίας
Ο νέος υβριδικός σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας των 156 ίππων και 260 Nm ροπής προσφέρεται με μια νέα μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Συμπαγή, με υγρή θερμική ρύθμιση και αντλία θερμότητας στάνταρ για γρήγορη φόρτιση, έχει διαφορετική χημεία και περιλαμβάνει 102 κυψέλες και 17 συστοιχίες. Αντί για 60% νικέλιο, 20% μαγγάνιο και 20% κοβάλτιο, αυτή η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης έχει μεγαλύτερη αναλογία νικελίου (80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο), με αποτέλεσμα βελτιωμένη πυκνότητα ενέργειας και περισσότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις λειτουργούν προς όφελος της αυτονομίας, η οποία αυξάνεται κατά 17% και φτάνει έως τα 420 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Επίσης, βελτιώνουν την ενεργειακή απόδοση, μειώνοντας έτσι τη μέση κατανάλωση ενέργειας στις 12 kWh/100 χλμ. Επιπλέον, υπάρχουν σημαντικά οφέλη στην πραγματική χρήση, τα οποία μεταφράζονται σε +30 χιλιόμετρα σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας ακόμη και σε θερμοκρασίες κοντά στους 0 βαθμούς Κελσίου. Το πιο αποδοτικό αυτό ηλεκτρικό σύνολο θα προσφέρεται με το πιο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Shine.
Ίδιοι χρόνοι φόρτισης
Παρά την αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας, οι χρόνοι φόρτισης δεν αυξάνονται. Υπάρχουν δύο τύποι φορτιστών στα Citroen e-C4 και e-C4 X, για όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης: ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW στάνταρ και προαιρετικά ένας τριφασικός φορτιστής 11 kW. Επιπλέον, αμφότερα είναι συμβατά με γρήγορη φόρτιση χρησιμοποιώντας ένα δημόσιο τερματικό 100 kW, για φόρτιση το 20% στο 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.