Mετά τις VW, Skoda, Volvo, Renault, Dacia και Peugeot, η Citroen γίνεται η επόμενη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που αλλάζει σήμα και τροποποιεί την εταιρική της ταυτότητα.
Η νέα εκδοχή του λοχιόσημου κάνει αναδρομή στο αρχέγονο σχέδιο του 1919, που είχε υιοθετηθεί από τον ίδιο τον Αντρέ Σιτροέν, και αντιπροσωπεύει τη δέκατη διαφορετική εκδοχή σε 103 χρόνια. Το αναθεωρημένο λογότυπο αποτελείται από ένα κατακόρυφο οβάλ πλαίσιο και φιλοξενεί τα διπλά σεβρόν εντός του, αποτελώντας προϊόν συνεργασίας της ομάδας σχεδιασμού της Citroen και του σχεδιαστικού κέντρου της Stellantis. Το χρώμιο μας αφήνει για χάρη ενός πιο καθαρού μοτίβου, που θα βλέπουμε στις αντιπροσωπείες, τα εταιρικά κτήρια, τα προϊόντα merchandising και τα έγγραφα της γαλλικής εταιρίας. «Ένα κομψό σύμβολο προόδου», όπως το περιέγραψε ο CEO της Citroen, Vincent Cobée.
Στα αυτοκίνητα των Γάλλων τώρα, θα αντικρίζουμε το «ροσονέρο» σήμα που βλέπουμε να πλαισιώνεται από το νέο εταιρικό motto: «Nothing Moves Us Like Citroën» («Τίποτα δεν μας παρακινεί σαν την Citroen»). To χρώμιο αποχωρεί και από εδώ, δίνοντας τη θέση του σε μια κυκλική ασπίδα μαύρου χρώματος και το λοχιόσημο σε κόκκινη εκτέλεση εντός αυτής, με ίδιας απόχρωσης πλαίσιο. Το νέο λογότυπο θα κάνει πρεμιέρα σε ένα νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο, ως μέρος του σχεδίου «Dare Forward 2030» που προβλέπει όλα τα μοντέλα της Stellantis, συμπεριλαμβανομένων της Citroen, να είναι ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου σήματος είναι προγραμματισμένη για το τέλος του μήνα, ήτοι το αργότερο μέχρι την Παρασκευή, όταν και θα παρουσιαστεί το μυστηριώδες concept car των Γάλλων.