Η Citroen παρουσιάζει το C5 Aircross PHEV σε μια πιο βασική έκδοση, την 180 e-EAT8 Plug-in Hybrid, η οποία συμπληρώνει την ισχυρότερη υπάρχουσα 225 e-EAT8 Plug-in Hybrid. Το νέο «180άρι» αντικαθιστά το αμιγώς βενζίνης 1.6 PureTech 180 και διαδραματίζει βασικό ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση της μάρκας, προσφέροντας μια πιο φιλική προς το περιβάλλον ηλεκτρική εναλλακτική.
Αυτή η νέα και πιο ήπια έκδοση είναι μια ιδιαίτερα οικονομική και οικολογική λύση για τους οδηγούς που μπορούν να φορτίσουν είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο. Έτσι θα μπορούν να κάνουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις σε 100% ηλεκτρική λειτουργία, ενώ τον κινητήρα εσωτερικής καύσης θα τον χρησιμοποιούν για μεγαλύτερες διαδρομές.
Το C5 Aircross Plug-in Hybrid 180 e-EAT8 συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 150 ίππων με ένα ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, παράγοντας συνδυασμένη ισχύ 180 ίππων και 360 Nm ροπής. Το νέο μηχανικό αυτό σύνολο υπόσχεται απολαυστική οδήγηση σε 100% ηλεκτρική λειτουργία με άμεσα διαθέσιμη ροπή, γραμμική επιτάχυνση και ασύγκριτη αίσθηση ομαλότητας, μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα. Το PHEV σύνολο ενσωματώνει το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τελευταίας γενιάς e-EAT8, για μεγαλύτερη άνεση και ευκολία στη χρήση, καθώς και εξαιρετική αποδοτικότητα. Μια νέα μπαταρία 12,4 kWh (καθαρή ενέργεια 11,3 kWh) παρέχει αυτονομία έως 58 χιλιόμετρα σε 100% ηλεκτρική λειτουργία και μπορεί να φορτιστεί σε περίπου 1 ώρα 45 λεπτά χρησιμοποιώντας φορτιστή 7,4 kW. Όσον αφορά τις εκπομπές CO2, αυτές περιορίζονται στα 35 γρ./χλμ.
Πρόσθετα η Citroen βελτίωσε την ηλεκτρική αυτονομία του συνόλου 225 e-EAT8 Plug-in Hybrid στα C5 Aircross και C5 X. Η εν λόγω PHEV μονάδα αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 180 ίππων και ένα ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων για συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων. Η νέα μπαταρία των 14,2 kWh (καθαρή ενέργεια 12,9 kWh) που τοποθετείται στο C5 Aircross προσφέρει αυτονομία 64 χιλιόμετρα (55 χλμ. πριν), με εκπομπές CO2 28 γρ./χλμ. Στο C5 X παρέμεινε στις 12,4 kWh (11,3 kWh καθαρή ενέργεια), όμως χάρη σε μια αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης του ελάχιστου ορίου φόρτισης, η αυτονομία αυξήθηκε στα 63 χλμ. από 55 χλμ. που ήταν πριν (εκπομπές CO2 27 γρ./χλμ.). Σε κάθε περίπτωση, οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν σε λιγότερο από 2 ώρες με φορτιστή 7,4 kW.