To Chevrolet Express δεν λέει πολλά σε εμάς, ενδεχομένως και τίποτα. Γνωστό στην από δω μεριά του Ατλαντικού μόνο μέσα από πλάνα ταινιών και σειρών του Χόλιγουντ, η αμερικανική «κλούβα» είναι ένα από τα μακροβιότερα μοντέλα παγκοσμίως, όντας στην παραγωγή από το 1994. Ένα facelift το 2003 δεν αναιρεί το γεγονός πως το συγκεκριμένο Chevy βρίσκεται, εν έτει 2020, ακόμα στην πρώτη του γενιά.
Δείτε ακόμα: Πισωκίνητη «κλούβα» 408 ίππων από τη Hyundai (+video)
Η Chevrolet πήρε τη γενναία απόφαση για τη δεύτερη ανανέωση φέτος, ενσωματώνοντας και μια μεγάλη αλλαγή: την προσθήκη ενός ολοκαίνουργιου κινητήρα. Και μάλιστα όχι όποιου κι όποιου, αλλά αυτού που συναντάμε στην προηγούμενη γενιά της Corvette! Ο 6.6λτ. V8 των 408 ίππων και 629 Nm ροπής μοιράζεται αρκετά μέρη με τον 6.2 Small Block της C7, που αποδίδει 460 ίππους και 620 Nm. Οι Αμερικανοί κατατάσσουν το εν λόγω μοτέρ ως καινούργιο, όμως οι τεχνικές επιρροές με αυτόν της προηγούμενες Corvette είναι πρόδηλες.
Αντικαθιστά τον μέχρι πρότινος κορυφαίο της γκάμας του Express, 6.0 V8 των 345 ίππων και 504 Nm, ανεβάζοντας την απόδοση κατά 17% στην ιπποδύναμη και 24% στη ροπή, με παράλληλη μείωση στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με τα στοιχεία πωλήσεων, το 70% των αγοραστών επέλεγε τον V8 στο Express (υπήρχαν και εξακολουθούν να διατίθενται ένας 2.8 τετρακύλινδρος τουρμποντίζελ 185 ίππων κι ένας 4.3 V6 βενζινοκινητήρας 280 ίππων). Μια προτίμηση που η Chevrolet ελπίζει να συνεχιστεί και, γιατί όχι, να ενταθεί με τον ερχομό του νέου V8.
Διαβάστε επίσης: Επαγγελματικές κόντρες ανάμεσα σε 3 «κλούβες» (+video)
Κατ’ αυτό τον τρόπο, το Express γίνεται η ισχυρότερη «κλούβα» παραγωγής όλων των εποχών (η άνωθι της Hyundai είναι πρωτότυπο, όπως και αυτό το Ford Transit με μοτέρ Jaguar XJ220)!